رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی جداگانه با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت بکار گیری تمام امکانات و تجهیزات برای مهار آتش سوزی در جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز برنامه ریزی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۴۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی جداگانه با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت بکار گیری تمام امکانات و تجهیزات برای مهار آتش سوزی در جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز برنامه ریزی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه تاکید کرد.

رئیس جمهور روز شنبه در این تماس های تلفنی ضمن آگاهی از آخرین وضعیت آتش سوزی و اقدامات انجام شده برای اطفای حریق تصریح کرد: لازم است سریعا تمام اقدامات لازم و ضروری با بکار گیری تمامی امکانات و ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار برای جلوگیری از دامنه آتش سوزی و نیز اطفاء حریق بکار گرفته شود و از ضرر و زیان های بیشتر و تخریب محیط زیست جلوگیری گردد.

رییس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال بروز آتش سوزی های مشابه بایستی پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم اتخاذ گردد تا از تکرار چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

آقایان امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این گفتگوهای تلفنی با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی در مناطق جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات انجام شده برای مهار آتش سوزی را تشریح کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
۰
۰
با سلام احترام
اگر رئیس جمهور محترم دستور نمی دادند هیچکس برای مهار آتش سوزی کار ی نمی کرد؟یا اینکه الان آتش از دستور رئیس جمهور اطاعت خواهد کرد؟

نیازمندی ها