سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه آنتونی استوکس مهاجم خارجی این تیم باید برای تعیین تکلیفش به ایران بازگردد، گفت: دوست ندارم بازیکنانم از الان خودشان را قهرمان لیگ بدانند.
کد خبر: ۱۲۶۷۱۱۱

به گزارش جام جم آنلاین ، یحیی گل محمدی که امروز چهارشنبه برای انجام تست کرونا همراه بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت، گفت: در این مدت نمی شد خیلی حضوری بازیکنان را کنترل کرد. البته بازیکنان در این نسل خیلی مراقب خودشان هستند. فکر می کنم آنها در بحث تغذیه رعایت کرده اند و چند نفری را هم که دیدم، اضافه وزن نداشتند!

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند با همان قدرت قبلی به روند صعودی اش ادامه بدهد، تصریح کرد: یک ماه برای تمرین به ما فرصت داده شده است. زمان خوبی برای انجام تمرین و بازی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا این مدت زمان در نظر گرفته شده برای تمرین مناسب است؟ تاکید کرد : یک ماه فرصت داده اند که زمان خوبی برای آمادگی است.

گل محمدی درباره بازی های پیش روی پرسپولیس و شانس قهرمانی این تیم یادآور شد: در فوتبال نمی توان تضمین داد چه اتفاقاتی می افتد. نمی خواهم در ذهنیت بچه ها اینطور جا بیافتد که از الان قهرمانیم. درست است که جایگاه خوبی در جدول داریم و با تیم های بالای جدول هم بازی کرده ایم ولی حالا با تیم هایی بازی داریم که برای سقوط نکردن و یا سهمیه آسیایی می جنگند. کار راحتی نداریم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. دوست ندارم بازیکنی از الان خودش را قهرمان بداند. تا جام را بالای سرمان نبرده ایم باید تلاش و تمرکز کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت بازیکنان خارجی این تیم از جمله استوکس گفت: پیروانی به بازیکنان خارجی اطلاع داده است که برگردند. آنها دنبال اولین پرواز برای بازگشت هستند. گرفتن پرواز در این شرایط سخت است ولی دارند تلاش می کنند سریع این اتفاق رخ بدهد. استوکس هم از نظر بحث حقوقی بازیکن پرسپولیس است و باید تکلیفش را روشن کند.

وی درباره اینکه اعلام کرده بود استوکس را دیگر نمی خواهد، گفت: از طرف من با این صراحت که بگویم استوکس را نمی خواهم صحبتی نبوده است. برای استوکس پرونده باز کرده ایم و موظف است که در ایران باشد و به وضعیتش رسیدگی کند. قرارداد محکمی با استوکس بسته شده است و فکر می کنم اگر نیاید به مشکل بخورد.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به انتقاد بعضی از باشگاه ها به پرسپولیس برای آغاز دوباره لیگ گفت: این حرف ها به نظرم درست نیست. خیلی از مشاغل پر ریسک باز شده است. از صحبت بعضی ها تعجب می کنم که می خواهند فوتبال تعطیل شود تا خودشان زیر فشار هوادارانشان نروند و بخواهند این فشار را از سر خودشان باز کنند. اگر اینطور باشد باید منتظر باشیم واکسن کرونا بیاید و بازی ها را شروع کنیم. در این صورت فوتبالی ها لطمه می خورند.

گل محمدی ادامه داد: تمام مشاغل باز شده است و هیچکس هم نمی تواند تضمین بدهد کرونا می گیرد یا نه. مهم رعایت پروتکل های بهداشتی است و باید سعی کنیم فضایی را ایجاد کنیم تا یک نشاط اجتماعی هم ایجاد شود. تمام زندگی و کار ما فوتبالی ها بسته به فوتبال است.  کمتر از ۵ درصد مربیان شاید کارهای دیگری هم داشته باشند ولی ۹۵ درصد کارشان فوتبال است و از این طریق خرج زندگی را به دست می آورند. توصیه می کنم به این فاز نروند که بازی ها تعطیل شود. سه ماه دیگر که لیگ بیستم شروع می شود کسی تضمین می کند کرونا نباشد؟ باید با این شرایط کنار بیاییم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره برگزاری بازی ها هر چهار روز یکبار گفت: فشردگی مسابقات به بازیکنان فشار می آورد. هنوز که برنامه ای نداده اند و فکر می کنم بازی ها پنج روز یکبار هم برگزار شود. قانون ۵ تعویض هم تصویب شده است که روی کمتر خسته شدن بازیکنان تاثیر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها