پرونده شکایت مارک ویلموتس سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران علیه فدراسیون در فیفا باز است و به زودی حکم آن صادر می شود. ویلموتس قبلا دو میلیون یورو گرفته و تلاش می کند شش میلیون یوروی دیگر برای خود و دستیارانش بگیرد.
کد خبر: ۱۲۶۶۹۱۶

به گزارش جام جم آنلاین ، سنگین ترین خسارت تاریخ فوتبال ایران در راه است.

مارک ویلموتس که قرار بود تیم ملی فوتبال ایران به سومین جام جهانی متوالی ببرد حالا چند ماهی می شود که از ایران رفته و یک غرامت سرسام آور شش میلیون یورویی می خواهد.

این مربی بلژیکی حاضر هم نیست فعلا در رده باشگاهی مربی گری کند. او می داند اگر بخواهد هدایت یک تیم ملی یا یک تیم باشگاهی را بر عهده بگیرد دیگر شامل غرامت فسخ قرارداد نمی شود و نمی تواند خسارت میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال ایران بگیرد. این مربی کاسب فعلا صبر کرده و هدایت هیچ تیمی را نمی پذیرد. او منتظر است تا فیفا حکمش را بدهد تا پس از تعیین نتیجه و با اتکا بر رزومه ای که حالا هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم در آن دیده می شود هدایت یک تیم را بر عهده بگیرد.

از سویی فدراسیون فوتبال ایران هم برای خالی نماندن عریضه شکایتی یک میلیون یورویی به فیفا برده که این هم از عجایب روزگار است. فدراسیون مدعی است که ویلموتس باید یک میلیون یورو از آن دو میلیون یورویی را که دریافت کرد پس بدهد. بخش عجیب ماجرا این است فدراسیون که با تمایل خود بعد از رفتن ویلموتس دو میلیون یورو به او پرداخت کرد حالا یک میلیون یوروی آن را می خواهد.

بسیار بعید به نظر می رسد فیفا به نفع ایران رای بدهد. با این حال باز هم مشخص نیست که بالاخره ایران باید شش میلیون یورو به ویلموتس بدهد یا ویلموتس باید یک میلیون یورو به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت کند؟!

رای مربوط به این پرونده به زودی صادر می شود.

ویلموتس نیز پیش از این خبر داده بود که به زودی فیفا در اینباره حکم صادر خواهد کرد.

شواهد نشان می دهد یک خسارت سنگین و تاریخی برای فدراسیون فوتبال ایران در راه است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
۰
۰
قطعا با این مدیریت عجیب و غریب کشور دولت فخیمه ایران از جیب ملت 6 ملیون یورو به ایشان پرداخت خواهند کرد . البته باضافه جریمه دیرکرد.
البته میدونم این گفته حقیر فیلتر خواهد شد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها