لیگ برتر فوتبال ایران به زودی دوباره آغاز می شود و 16 تیم حاضر در این رقابت ها مجددا به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۹۳
به گزارش جام جم آنلاین ، ویروس کرونا در شرایطی لیگ برتر فوتبال ایران متوقف کرد که پرسپولیس با 47 امتیاز در صدر جدول قرار داشت، یعنی 10 امتیاز بیشتر از تیم دوم.

9 هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. سپاهان و تراکتور با 37 امتیاز نزدیک ترین رقبای پرسپولیس هستند و استقلال هم با یک بازی کمتر در رده چهارم قرار دارد که 36 امتیازی است.

حالا در صورت شروع مجدد لیگ برتر ایران سرخ ها چگونه چهارمین قهرمانی پیاپی خود را به دست می آورند؟

آبی پوشان در صورتی که دیدار عقب مانده شان مقابل فولاد را با پیروزی پشت سر گذارند ۳۹ امتیازی می شوند و به فاصله ۹ امتیازی پرسپولیس می‌رسند. آبی پوشان ۱۰ بازی پیش رو دارند و در صورت پیروزی احتمالی در هر ۱۰ بازی، جمع امتیاز آنها به 69 می‌رسد و این بالاترین امتیازی است که یک تیم به جز پرسپولیس می‌تواند به آن دست پیدا کند.

این نشان می‌دهد سرخ پوشان برای تضمین قهرمانی حداقل باید 22 امتیاز دیگر بگیرند هر چند اگر استقلال و دیگر رقبا در بازی های آتی خود شکست بخورند یا مساوی کنند کار خیلی برای قهرمانی خیلی راحت تر می شود و نیازی به کسب 22 امتیاز کامل دیگر نیست. سرخ پوشان ۹ بازی  پیش رو دارند.

از نظر بسیاری قهرمانی پرسپولیس در این فصل هم قطعی است مگر اینکه اتفاقات بسیار عجیب و غریبی بیفتد که در نهایت منجر به قهرمانی شگفت انگیز یکی از سه تیم سپاهان، تراکتور و استقلال شود.  

حساب و کتاب سوبله قهرمانی پرسپولیس! +جدول رده بندی

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها