معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف مقادیری زیادی اقلام ضدعفونی‌ کننده در یک چلوکبابی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۵۰

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر کشف مقادیری اقلام ضدعفونی‌ کننده از یک چلوکبابی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: صبح روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از تخلیه بار بسته‌های مشکوک در یک واحد چلوکبابی در جنوب تهران توسط راننده و سرنشین یک دستگاه کامیون مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: با حضور مأموران در محل، متصدی واحد صنفی که در حال پذیرش محموله کامیون بود، عنوان کرد، مالک اصلی اموال نبوده بلکه واحد صنفی خود را در اختیار مالک این اموال قرار داده است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس در تحقیقات تکمیلی دریافتند، محموله تخلیه شده توسط راننده و سرنشین کامیون، مربوط به یک شرکت تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در یکی از شهرستانهای شرقی کشور است، تصریح کرد: در بازرسی از کامیون بیش از دو هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده فله‌ای، 191 عدد افشانه الکلی و 33 هزار عدد ماسک کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه واحد صنفی با دستور قضائی پلمب و کامیون موصوف توقیف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گفته مرادی، در این رابطه سه متهم دستگیر شدند و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها