سریال قورباغه جزء محدود آثاری است که در چند سال اخیر مردم برای انتشار آن لحظه شماری می‌کنند ودوست دارند ببینند که حضور ستاره سینمای ایران یعنی نوید محمدزاده در این مجموعه برای اولین سریالی که در آن حضور دارد چگونه خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۶۴۹۹۷

همیشه طرفداران یک شخص دوست دارند که زمان بیشتری از فیلم یا سریال به شخصیت کاریزماتیک یا اصلی اختصاص داده شود و دلیل آن جذابیت بازی یا حرکات به خصوص و لحن بازیگر است و حالا ما به جای چند ساعت تماشای نوید محمدزاده در قالب یک فیلم سینمایی باید تماشای او را برای چندین قسمت سریال با لذت ببینیم.

سریال قورباغه رکوردشکنی خواهد کرد

دانلود سریال قورباغه از زمانی که میسر شود قطعا برای رکورد زدن گام برخواهد داشت و از تبلیغات تا تیزرهای تبلیغاتی این سریال کاملا برنامه‌ریزی شده است. این مجموعه قطعا پرهزینه‌ترین ساخته شبکه اجتماعی خواهد بود و هومن سیدی که همیشه عاشق قبول کردن چالش بوده است سر قول خود ایستاده است و در فیلم نقش کارگردان را برعهده خواهد داشت.

سیدی و محمدزاده قبل از این هم برای فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با هم همکاری کرده‌اند و توانستند تا حد زیادی موفق عمل کنند و شاید این موفقیت را در بازی زیبای فرهاد اصلانی و مشکلات که در جامعه وجود دارد به وضوح دید.

نفر دوم لیست بازیگران سریال قورباغه سحر دولتشاهی است که نزدیک به سه ساله است که در سینمای ایران به اوج محبوبیت خود رسیده است و تمام فیلم‌های که در آن حضور دارد فروش خوبی را تجربه می‌کنند. او بسیار کم حاشیه است و تا حد امکان تلاش می‌کند که روی حرفه‌اش تمرکز کند.

ودر آخر صابر ابر بازیگر جدی که معمولا در فیلم‌های بسیار با تم تاریک حضور پیدا می‌کند و معمولا او را با تم غم و تراژدی به خاطر سپرده‌ایم.

سایت تایم سیتی برای ارائه لینک‌های دانلود سریال قورباغه اعلام آمادگی کرده است و زمان این ارائه در بهار 99 اعلام شده بود که مشکلات به وجود آمده توسط کرونا این زمان را کمی دست‌خوش تغییر کرده است ولی مشخص است که تا انتهای خرداد شاهد پخش این سریال باشیم.

در خلاصه داستان ارائه شده توسط سازندگان آمده است که دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم. این متن نشان می‌دهد که با یک سریال سنگین رو به رو هستیم.

هومن سیدی طی چند سال اخیر ثابت کرده است که اثر بد نمی‌سازد و هدفش از ساخت فیلم اقتصادی نبوده و نخواهد بود و قصد دارد بعد از اتمام کار این مجموعه به سراغ ساخت فیلم جنگ جهانی سوم برود و کارهای ابتدایی آن را استارت بزند.

در توضیحات سریال قورباغه آمده است که برخی از سکانس‌ها به خاطر محدودیت در فضای ایران در خارج از کشور فیلمبرداری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها