ستاره سوئدی و مغرور دنیای فوتبال هرگز بابت گفتن حرف های مخصوص به خودش خجالت نمی کشد. زلاتان ابراهیموویچ در 39 سالگی مغرورتر از هر زمانی به نظر می رسد.
کد خبر: ۱۲۶۴۴۳۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از goal، خائو پدرو هم تیمی سابق زلاتان در تیم لس آنجلس گالکسی آمریکا خاطره عجیبی را از این ستاره سوئدی و مغرور نقل می کند. 

او گفت:« اکتبر 2018 بازی با هوستون را 2-3 باختیم و تا رده 13 کنفرانس غرب سقوط کردیم. شانس زیادی برای راهیابی به پلی آف نداشتیم و زلاتان از این قضیه خیلی عصبانی بود.
 زلاتان در رختکن خطاب به همه گفت که اگر اینجا هستید تا به ساحل بروید یا در هالیوود قدم بزنید، به من بگویید. من 300 میلیون دلار در حسابم دارم و یک جزیره نیز به نام من است. به گلکسی برای این چیزها نیامده ام. هر کسی چیزی به من بگوید، او را می کشم.»

زلاتان در یکی از مصاحبه های معروفش گفته بود:« مسئله پول نیست. من هنوز دو ماه دیگر قرارداد دارم. باید ببینیم چه رخ خواهد داد. اگر من بمانم، آنوقت رقابت های MLS خوب است زیرا همه دنیا آن را تماشا می کنند. اگر نمانم، کسی ام ال اس را به یاد نخواهد داشت.»

ستاره سوئدی در پیام خداحافظی خود از گلکسی توئیت کرده بود:« من به اینجا آمدم، ام ال اس را دیدم و به تسخیر درآوردم، ممنونم از لس آنجلس گلکسی که یک بار دیگر اجازه داد احساس کنم که هنوز سرپا هستم. شما زلاتان خواستید، من به شما زلاتان دادم، حالا برگردید و بیس‌بال تماشا کنید»

زلاتان در 655 دقیقه بازی برای میلان سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. گفته می شود او در پایان فصل از میلان نیز جدا می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها