اسطوره دنیای ورزش هم اکنون نه تنها ثروتمندترین ورزشکار جهان یکی از ثروتمندترین افراد آمریکایی هم به شمار می آید.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۷۴

به گزارش جام جم آنلاین ، سایت مجله فوربس گزارشی از زندگی لاکچری مایکل جردن اسطوره بسکتبال آمریکا منتشر کرد. بر اساس آنچه که در این گزارش مطرح شده این بسکتبالیست ثروتمندترین ورزشکاران جهان است و حتی فوتبالیست های بنام دنیای فوتبال مثل مسی و رونالدو به پای او نمی رسند. 

businessinsider هم ثروت مایکل جردن را دو میلیارد و 100 میلیون دلار برآورد کرد. مایکل جردن اکنون 57 ساله است و بزرگ ترین اسطوره بسکتبال دنیا به شمار می رود، اسطوره ای که حتی لبرون جیمز و حتی کوبی برایانت فقید هم به پای او نمی رسند. 

او با تیم شیکاگو بولز افتخارات زیادی را در NBA به دست آورد. نکته بسیار مهم دیگر این است که هر چند او یکی از پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ است اما عمده درآمد خود را از طریق بسکتبال به دست نیاورده است. او سالیانه 90 میلیون دلار به طور متوسط درآمد داشت. 

بخش مهم درآمد او نیز به کمپانی عظیم نایکی برمی گردد که جردن یکی از آنهاست. 

جردن نخستین ورزشکاری هم در تاریخ به شمار می رود که ثروتش از مرز یک میلیارد دلار گذشت. بعدا ورزشکاران دیگری نظیر فلوید می ودر ، بوکسور آمریکایی، هم به این فهرست اضافه شدند. او مدتی هم سهام دار تیم شارلوت آمریکا بود. 

بر اساس آنچه که مجله فوربس اعلام کرده مایکل جردن سالیانه از طریق تبلیغات 158 میلیون دلار درآمد دارد که بیشتر از درآمد هر ورزشکار دیگری است. این در حالیست که جردن خیلی وقت است که بازنشسته شده. 

سبک زندگی مایکل جردن به شدت لاکچری است. از کاخ چندین میلیون دلاری گرفته تا جت اختصاصی و از کلکسیون انواع اتومبیل ها گرفته تا کشتی های تفریحی و ده ها هکتار باغ و زمین و اراضی در نقاط مختلف آمریکا. 

جردن تا به حال دو بار ازدواج کرده و 5 فرزند دارد. 

سال 2006 از همسر نخست خود جوآنیتا جدا شد که دلیل این جدایی خیانت های متعدد به همسرش بود. البته این طلاق 168 میلیون دلار هزینه روی دست جردن گذاشت. 

جردن در سال 2013 مجددا ازدواج کرد و این ازدواج تا امروز ادامه دارد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها