پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان و مربیان خیلی خوبی دارد و به نظرم باز هم باید منتظر قهرمانی پرسپولیس باشیم.
کد خبر: ۱۲۶۴۲۳۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا در تازه ترین صحبت‎‌‌هایش از شرایط این روزهای آلمان در قرنطینه صحبت کرد و در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر هم نکاتی را اشاره کرد.

وی درباره شرایط قرنطینه شهرهای آلمان در این روزها گفت: در آلمان شرابط برای قرنطینه خیلی جدی است و به همین خاطر توانسته‌اند شیوع کرونا را تا حد زیادی کنترل کنند. امیدوارم این شرایط هر چه زودتر تمام شود. به هر حال همه زندگی ما با توپ فوتبال بوده و این روزها برای ما خیلی سخت است. دلتنگ فوتبال هستیم و ان شاالله که زودتر این وضعیت تمام شود.

مهدوی‌کیا در مورد حضور علیرضا بیرانوند در بین بازیکنانی که شانس بهترین بازیکن آسیا شدن را داشتند افزود: بیرانوند در این سالها عملکرد خیلی خوبی داشته و برخی از زمان‌ها عکس العمل هایی در زمین انجام داده که کمتر کسی توان انجام آن را داشته است. بیرانوند در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خیلی خوبی داشت و به نظر من حق او بود که به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود. البته او هنوز این فرصت را دارد و می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت پرسپولیس را در حال حاضر چطور می‌بیند تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس چند سال خیلی خوب را با برانکو داشت و خیلی‌ها فکر می‌کردند با رفتن او پرسپولیس دچار مشکل شود اما در حال حاضر می‌بینیم که پرسپولیس با 10 امتیاز برتری نیست به رقبایش در صدر جدول ایستاده و شانس زیادی دارد که باز هم قهرمان شود. پرسپولیس بازیکنان و مربیان خیلی خوبی دارد و به نظرم باز هم باید منتظر قهرمانی پرسپولیس باشیم.

وی در خصوص اظهارات برخی از رقبا مبنی بر حمایت‌های پشت پرده از پرسپولیس تصریح کرد: این حرف‌ها درست نیست. پرسپولیس چند سالی است که عملکرد خیلی خوبی داشته و خود رقبا هم این موضوع را قبول دارند. زمانی که من برای بار دوم به پرسپولیس آمدم وضعیت تیم خوب نبود و نتایج خوبی نمی‌گرفتیم اما آن زمان صحبتی از این حمایت‌های پشت پرده نبود. به نظرم پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و نباید به این حرف‌ها توجه کرد.

مهدوی‌کیا در خصوص بهترین همبازیش در پرسپولیس گفت: من این شانس را داشتم که در کنار بازیکنان خوب و بزرگی بازی کردم. در سال‌هایی که فوتبال بازی کردم با بازیکنان ارتباط خوبی داشتم. با ادموند بزیک از تیم جوانان در ارتباط بودم و هنوز هم با هم ارتباط خیلی خوبی داریم. همچنین با رضا ترابیان، علی کریمی و یحیی گل‌محمدی هم ارتباط خیلی خوبی داشته و دارم و هنوز هم با هم در ارتباط هستیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد فعالیت‌های آکادمی کیا و اینکه از بین این بازیکنان کسی هم راهی پرسپولیس خواهد شد یا نه افزود: ما بازیکنان خوبی داریم که از 11 سالگی زیر نظر مربیان آکادمی کار کردند و در بازی‌های مختلف بین المللی با تیم‌هایی مثل بارسلونا، بایرن مونیخ و ... بازی کردند. همین حالا چند بازیکن ما در تیم ملی نوجوانان بازی می‌کنند و به نظر من این شانس را خواهند داشت که در آینده‌ای نزدیک به پرسپولیس اضافه شوند.

وی درباره اولین مبلغ قراردادش با پرسپولیس گفت: همراه با برادرم به دفتر مدیرعامل وقت باشگاه در خیابان طالقانی رفتیم. فکر می‌کنم کل مذاکرات ما 5 دقیقه بیشتر نشد. رقم قراردادم هم 2 میلیون تومان بود که البته به صورت قسطی از پرسپولیس آن را گرفتم. من از کودکی پرسپولیسی بودم و با وجود پیشنهادهای خوبی که از تیم‌هایی مثل کشاورز و بهمن داشتم اما پرسپولیس را انتخاب کردم.در تیم بانک ملی در چند رده بازی می‌کردم و آقای گل تهران بودم. در خانواده ما همگی پرسپولیسی بودند و خیلی خوشحالم که پیراهن تیم محبوبم را پوشیدم. البته آن زمان آقای یورگن گده سرمربی پرسپولیس بود و از من شناخت کافی داشت.

اسطوره فوتبال کشورمان در مورد اینکه بهترین گلی که زده از نظر خودش کدام گل بوده ادامه داد: در لباس تیم ملی گل‌هایی که به چین و آمریکا زدم را خیلی دوست دارم اما در لباس پرسپولیس فکر می‌کنم گلی که به الهلال در جام باشگاه‌های آسیا در لبنان زدم از همه بهتر بود. آن گل را با پاس ادموند بزیک زدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها