دبیر فدراسیون فوتبال گفت: ازسرگیری لیگ برتر فقط با دستورالعمل فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان پذیر است.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۶۶

به گزارش جام جم آنلاین ،مهدی محمد نبی در گفت و گو با شبکه سه سیما در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و اصلاح اساسنامه اظهار داشت: جدول زمان بندی را برای فیفا در این خصوص ارسال کرده ایم و از اعضای مجمع هم خواسته ایم پیشنهادهای خود را در خصوص اساسنامه ارسال کنند که تا روز 27 فروردین این فرصت وجود داشت. 

وی در مورد تغییرات در اساسنامه فدراسیون فوتبال  به درخواست فیفا، گفت: بحث در مورد ایجاد کمیته های مستقلی مانند حسابرسی، ارکان قضایی و کمیته انتخاباتی و سایر موارد بود.

نبی در مورد ارسال نامه شکایت 200 هزار دلاری کی روش از ایران از سوی فیفا گفت: فدراسیون و باشگاه های ایرانی پرونده هایی در فیفا دارند که مربوط به شکایت سال گذشته است و هیچ کدام مربوط به سال جدید نیست. هفته آینده جلسه ای با کمیته بین الملل، حقوقی و همچنین باشگاه هایی که پرونده هایی در فیفا دارند برگزار خواهیم کرد. روز گذشته نامه ای به فدراسیون نیامده است.

دبیر فدراسیون فوتبال درمورد اینکه وزیر ورزش حق حضور در مجمع عمومی فدراسیون را خواهد داشت یا نه گفت: در اساسنامه فعلی فدراسیون نام وزیر در مجمع هست اما در مورد ترکیب مجمع در آینده باید در کمیته تدوین مقررات فدراسیون بحث کارشناسی انجام شود و بعد از تایید این مسایل به استحضار خواهیم رساند.

نبی درمورد زمان شروع مسابقات لیگ برتر گفت: از سرگیری مسابقات لیگ برتر به دستور العمل فیفا و ای اف سی که مراجع بالادستی هستند و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد. ستادی که در فدراسیون پزشکی ورزشی مستقر است و ما نظر این فدراسیون و ستاد را هم جویا خواهیم شد. در حال حاضر نه ای اف سی و نه یوفا و نه هیچ کنفدراسیون دیگری مسابقات را از سر نگرفته اند. بعد از رسیدن دستور العمل این مبانی در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در این خصوص تصمیم گیری و سپس اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها