رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۶۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۲۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان انجام می‌شود و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی نسبت به رصد اطلاعاتی و بازدید از انبارها و مراکز پخش کالاهای بهداشتی در سراسر کشور اقدام می‌کنند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۶۹ هزار و ۳۲۳ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۳۳ هزار و ۹۵۰ عدد دستکش، ۱۹ هزار و ۳۸۵ عدد انواع ماسک، ۱۵ هزار و ۹۸۸ عدد مواد ضدعفونی کننده و انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین ۱۱۲ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل شد، عنوان کرد: در این رابطه ۲۶ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم متعدد کشور که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روزهای مردم را به پلیس داشتند گفت: با عنایت به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان عزیز در این خصوص هستند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، سریعاً موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها