یک علامت سوال جدی در مقابل ادعای رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایجاد شده که باید علیرغم کناره گیری در مقام پاسخگویی برآید.
کد خبر: ۱۲۶۳۶۲۴

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرآنلاین نوشت: ما از دولت پول نمی خواهیم. ۱۰ میلیون دلار از فیفا طلب داریم و نمی توانیم بگیریم. تمام راه ها را هم رفته ایم. فیفا در آخرین نامه اش اعلام کرد نتوانستیم هیچ بانکی را قانع کنیم که پولتان را حواله کند؛ آنهم به خاطر تحریم های ناعادلانه ای که هست. حتی طلب باشگاه ها را به حساب فدراسیون منظور کرده اند. وزارت ورزش می تواند محکم وسط بیاید و جلوی این مسائل بایستد. حرف ما این است که ۱۰ میلیون دلار طلب از فیفا و ۳ میلیون دلار طلب از AFC را بگیریم.
این بخشی از اظهارات مهدی تاج در پاییز سال گذشته است که رئیس وقت فدراسیون فوتبال طی آن مدعی شده این فدراسیون حدود 13 میلیون دلار از فیفا و AFC طلب دارد. بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده در رسانه ها به نقلی این طلب کمتر از 10 هزار دلار است و در خوش بینانه ترین حالت ممکن گفته می شود حداکثر حدود 2 تا3 میلیون دلار است.
در هر صورت حالا یک علامت سوال جدی در مقابل ادعای رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایجاد شده که باید علیرغم کناره گیری در مقام پاسخگویی برآید.
ادعای 10 میلیون دلاری مهدی تاج نمی تواند ناشی از  بی اطلاعی و عدم آگاهی او نسبت به این موضوع باشد که اگر چنین است چگونه می توان پذیرفت رئیس فدراسیون فوتبال از میزان اعتبارات این فدراسیون در نهادهای بین المللی بی خبر است؟
صورت دوم ماجرا این است که آگاهانه موضوع غیر واقعی و نادرستی از طریق رئیس وقت فدراسیون به اطلاع مردم رسیده که باید در این خصوص شفاف سازی لازم صورت پذیرد. 
وقت آن است که علوی ، سخنگوی فدراسیون و نزدیک ترین عضو این مجموعه به رئیس سابق که گرداننده صفحه او در اینستاگرام است پاسخگوی ابهامات و سوالات مطرح شده از جانب افکار عمومی باشد ، اینکه آیا مهدی تاج از میزان طلب فدراسیون بی خبر بوده یا ادعای نادرست و غیر واقعی را در مقابل رسانه ها با قاطعیت و اطمینان بر زبان می آورده است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها