رقابت‌های پلی‌آف صعود به یورو2020 در ماه‌های مهر و آبان برگزار خوا هد شد اما با اینحال ممکن است این رقابتها در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی برگزار شود.
کد خبر: ۱۲۶۳۵۷۶

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش سه نوشت: روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد رقابتهای پلی‌آف صعود به یورو2020 به احتمال زیاد در ماه‌های مهر و آبان برگزار خواهد شد و با اینحال ممکن است این رقابتها هم پشت درهای بسته و در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی انجام شود.

برخی از  شانزده کشوری که همچنان برای بدست آوردن چهار سهمیه باقی مانده از  تیمهای صعود کننده به یورو2020 تلاش می‌کنند به یوفا اعلام کرده‌اند که در صورت شروع دوباره رقابتهای فوتبال از ماه شهریور، مایل نیستند اولین مسابقات‌شان بعد از تعلیق کرونا، بازی‌های پلی‌آف صعود به یورو2020 باشد.

به این ترتیب یوفا و این کشورها که از جمله آنها به اسکاتلند، ایرلند شمالی و جنوبی اشاره شده در حال همکاری برای رسیدن به تقویمی هستند که بر اساس آن، رقابتهای پلی‌آف صعود به یورو در ماه‌های مهر و آبان برگزار شود.

بر اساس برنامه اسکاتلند در این رقابتها ابتدا به مصاف فلسطین اشغالی خواهد رفت و برنده این بازی برای صعود قطعی به یورو با برنده دیدار نروژ و صربستان دیدار خواهد کرد. ایرلند جنوبی هم با اسلواکی و ایرلند جنوبی با بوسنی دیدار خواهند کرد و برنده این دو دیدار هم برای صعود قطعی به یورو با هم یک مسابقه پلی‌آف خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها