مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید وسواس خاصی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۶۳۵۷۴

به گزارش جام جم آنلاین ، افشین پیروانی در تماس تلفنی با شبکه خبر درباره روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در این سال‌ها به جای اینکه فرصت‌سازی کنیم، اقدامات بیشتر به فرصت‌سوزی نزدیک بوده است و شرایط مالی دو باشگاه به جایی رسیده که اگر امروز آنها خصوصی شوند، بهتر از فرداست. طبیعتاً این کار، راهکار می‌خواهد و باید از طریق بورس انجام شود ولی آیا مکانیزمی برای ارزش‌گذاری آنها درنظر گرفته شده است؟ آیا هواداران صاحبان تیم‌ها می‌شوند یا اشخاص به صورت بلوکی قرار است سهام را بخرند؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد: کسی که می‌خواهد باشگاه‌ها را خریداری کند، باید اهلیت داشته باشد. نباید اینطور باشد که بعد از واگذاری همه چیز به بن‌بست خورده شود. برای اینکه یک شرکت وارد بخش خصوصی شود، باید سودده باشد و حتی بعد از واگذاری نیز باید نظارت کامل روی آن باشد تا اتفاقات خوبی برای هواداران و رخ دهد. بهتر است دوستان دو باشگاه‌ را صرفاً یک شرکت یا بنگاه اقتصادی نبینند.

وی یادآور شد: برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید وسواس خاصی وجود داشته باشد، چون این باشگاه‌ها هواداران زیادی دارند و باید با علم بالایی این موضوع انجام بگیرد.

پیروانی درباره آینده لیگ برتر و حاشیه‌هایی که بر سر اعلام تکلیف قهرمانی وجود دارد، ابراز داشت: دوستان همیشه روی قسمت آخر صحبت‌های من در این باره تمرکز می‌کنند. دوستان عزیز برای باشگاه پرسپولیس جان انسان‌ها از همه چیز مهمتر است. من می‌گویم اول سلامتی مردم، دوم بهتر شدن وضعیت اقتصادی و سوم برگشتن به روال عادی و برگزاری لیگ. مطمئن باشید با برگزاری مسابقات در زمین باز هم اقتدارمان را نشان خواهیم داد ولی الان سلامتی مردم در درجه اول و بعد قهرمانی پرسپولیس در درجه بعدی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها