رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف 400 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 400 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۲۷۸۳

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی، پس از کسب مجوز قضایی در قالب 274 تیم عملیاتی، طی 24 ساعت گذشته از یک هزار و 543 باب انبار و داروخانه بازدید کردند که از این تعداد، 254 باب از مراکز متخلف توزیع تجهیزات بهداشتی پلمب و بیش از 212 هزار انواع ماسک و دستکش، 194 هزار و 190 عدد انواع مواد ضد عفونی کننده، پد الکلی، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، جمعا بیش از 400 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها تحویل شده است، گفت: در این خصوص 23 دستگاه خودرو توقیف و 88 نفر محتکر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی بوده و نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید»، انگیزه این پلیس را برای حمایت از تولید که پایه های اقتصاد کشور است را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز مضاعف کرده است و ان‌شاءالله با اقدام قاطع و موثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها