دومین جلسه رسیدگی به پرونده احتکار کنندگان اقلام بهداشتی که قرار بود امروز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه برگزار شود، به تشخیص رئیس دادگاه قاضی صلواتی به تعویق افتاد.
کد خبر: ۱۲۶۱۵۵۸

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، دومین جلسه رسیدگی به پرونده احتکارکنندگان اقلام بهداشتی که قرار بود امروز دوشنبه ۱۹ اسفند در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی برگزار شود به تشخیص رئیس دادگاه قاضی صلواتی به تعویق افتاد.

اولین جلسه رسیدگی به این پرونده شنبه در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی برگزار شد که در آن جلسه نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت.

این پرونده ۷ متهم دارد که چند تن از آن‌ها تابعیت غیر ایرانی دارند.

متهم ردیف اول رضا ستوده، متهم ردیف دوم ابوبکر کووایوو فرزند بیک مراد با تابعیت تاجیکستان، متهم ردیف سوم یونس احراروو، متهم ردیف چهارم کریم ستوده فرزند یدالله، متهم ردیف پنجم ناظم میزایف با تابعیت آذربایجان، متهم ردیف ششم سعید عباسی قله جوق، متهم ردیف هفتم مهرداد حاذقی کلوانق به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی از طریق اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی در جلسات دادگاه حاضر می‌شوند.

متهمان پرونده در شرایط حساس که کشور در شرایط شیوع فراگیر به بیماری کرونا قرار دارد و عموم مردم با نگرانی از ابتلا با مراجعه به مراکز درمانی و داروخانه‌ها به دنبال تهیه وسایل بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری بودند، با افزایش قیمت و کمبود این اقلام مواجه شدند.

برخی از افراد سودجو نسبت به خرید عمده کالا‌های مزبور اقدام کردند و از توزیع و تحویل این کالا‌ها به مردم و سازمان‌های متبوع امتناع کردند و موجب به خطر انداختن سلامت مردم، افزایش این بیماری و نگرانی مردم شدند.

در جلسه پیشین متهم ردیف اول یه دفاع از خود پرداخت و دومین جلسه که قرار بود امروز برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها