رسانه‌های ترکیه از افزایش شمار کشته‌های ریزش بهمن در استان وان این کشور به بیش از 30 نفر خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۴۶۵۷۱
افزایش شمار کشته‌های سقوط بهمن در ترکیه (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، شمار تلفات ریزش بهمن در استان «وان» واقع در شرق ترکیه به ۳۳ نفر افزایش یافت. شامگاه دیروز سه‌شنبه یک دستگاه مینی‌بوس در منطقه «باهچه‌سارای» وان بر اثر ریسزش بهمن به ته دره سقوط کرده بود.

رسانه‌های ترکیه در ساعات اولیه وقوع این حادثه احتمال داده بودند بین ۱۰ الی ۱۵ نفر در داخل این مینی‌بوس حضور داشته‌اند.

با ادامه عملیات امداد و نجات، از شب گذشته تا به صبح امروز چهارشنبه جسد ۲۱ نفر از زیر بهمن بیرون کشید.

با این حال، رسانه‌های ترکیه لحظاتی پیش به نقل از مرکز مقابله با حوادث غیر مترقبه ترکیه (آفاد) اعلام کرده‌اند که جسد ۱۲ تن دیگر را پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، طی ۲۴ گذشته علاوه بر شهرستان های باهچه‌سارای، در منطقه «چاتاک» وان نیز ریزش بهمن رخ داده است.

دومین بهمن زمانی رخ داده است که تیم‌های امداد و نجات در حال تلاش برای یافتن دو نفری بودند که با ریزش بهمن اولی، ناپدید شده بودند. علاوه بر ۳۳ کشته، ۵۳ نفر دیگر مصدوم شده‌اند.

بر اساس این گزارش، یازده دستگاه خودرو حامل ۵۹ پرسنل امداد و نجات توسط آفاد به منطقه اعزام شدند. هفتاد و پنج تن از نیروهای ژاندارمری و ۱۰ پرسنل آفاد برای شرکت در عملیات امداد و نجات از آنکارا راهی وان خواهند شد.

هفده خودرو حامل ۱۵۳ آتش نشان از استان «شرناق» به سمت وان حرکت کردند. بیست و هشت ۲۸ آمبولانس و ۱۰ پرسنل وزارت بهداشت نیز وارد منطقه شدند. گفته می‌شود از نیروهای نظامی و ژاندارمری نیز در بین کشته‌های ریزش بهمن نیز وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها