گرفتن ویزای کانادا بدین معنی است که کنسولگری کانادا یا سفارت کانادا در کشور شما تصمیم گرفته است که شما واجد شرایط ورود به کشور آن ها هستید. با این حال ، هنگامی که در مرز کانادا هستید ، وظیفه مامورین این است که بررسی کنند آیا شما مناسب ورود به آن کشور هستید.
کد خبر: ۱۲۴۶۵۲۵
ویزای کانادا – صفر تا صد وقت ، ویزا و پیکاپ با ویزاگردی

درباره ویزای کانادا

کانادا کشوری در قاره آمریکای شمالی است که درست در بالای ایالات متحده واقع شده و به عنوان کشوری بسیار توسعه یافته شناخته می شود. تقاضای مردم برای سفر به کانادا طی چند سال گذشته به طور پیوسته در حال افزایش است در نتیجه این روزها شرایط اخذ ویزای کانادا سوالی متداول است.

ویزای کانادا چیست؟

ویزای کانادا مهری در گذرنامه شماست که به شما اجازه می دهد وارد کشور کانادا شوید. این یک نوع اجازه به شما برای سفر به یک کشور است و از نظر قانونی قادر خواهید بود بطور موقت یا دائمی بمانید.

گرفتن ویزای کانادا بدین معنی است که کنسولگری کانادا یا سفارت کانادا در کشور شما تصمیم گرفته است که شما واجد شرایط ورود به کشور آن ها هستید. با این حال ، هنگامی که در مرز کانادا هستید ، وظیفه مامورین این است که بررسی کنند آیا شما مناسب ورود به آن کشور هستید.

اگر به سؤالات مأمور خدمات مرزی کانادا (BSO) صادقانه و صحیح پاسخ دهید ، آنها به شما اجازه ورود می دهند. در غیر این صورت ، اگر آنها گمان می کنند که واجد شرایط ورود نیستید ، می توانند شما را دیپورت کنند و از شما بخواهند حتی اگر ویزای کانادا دارید به کشور خود برگردید.

چه کسی به وقت سفارت و ویزای کانادا احتیاج دارد؟

از حدود 148 کشور برای بازدید ، کار یا مهاجرت به کانادا به ویزای کانادا نیاز دارند.

اگر شما یکی از این متقاضیان هستید و به وقت سفارت و ویزای کانادا نیاز دارید ، باید برای یکی از آنها درخواست کنید. بسته به نوع ویزای مورد نظر خود ، روش استفاده از آن را خواهید داشت ، اما چند قدم کلی وجود دارد که باید انجام دهید. ویزاگردی قصد دارد در این مطلب مواردی را برای افزایش اطلاعات شما در خصوص اخذ وقت سفارت کانادا ، ویزای کانادا ، جوابدهی سفارت و در کل صفر تا صد فرآیند آن را توضیح دهد. درصورتی که باز هم سوالی داشتید میتوانید با شماره های 8-02122360894 تماس گرفته و یا از وب سایت www.visagardi.com دیدن کنید و از خدمات مشاوره رایگان ویزاگردی بهره مند شوید.

انواع ویزای کانادا

قبل از درخواست ویزای کانادا با ویزاگردی، ابتدا باید بدانید کدام ویزای کانادا را می خواهید درخواست کنید. در اینجا انواع ویزای کانادا ذکر شده است:

  • ویزاهای بازدید کننده.
  • ویزای دانشجویی.
  • ویزای کار
  • ویزای اقامت دائم.
  • ویزاهای مهاجرت تجاری.

شما باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با این انگیزه است که چرا می خواهید به کانادا بروید.

روند درخواست ویزای کانادا

روند درخواست ویزای کانادا بیشتر به نوع ویزای مورد نیاز خود بستگی دارد. برای درخواست ویزای کانادا ، باید این مراحل ساده را طی کنید:

  • دریابید که واجد شرایط ویزای کانادا هستید یا خیر.
  • حساب آنلاین خود را ایجاد کنید.
  • اسناد خود را گردآودری کنید
  • هزینه را پرداخت کنید
  • منتظر دریافت ویزای کانادا باشید.
  • گذرنامه و هزینه های پردازش خود را ارسال کنید

چگونه دریابید که واجد شرایط ویزای کانادا هستید یا خیر

برای پیدا کردن نحوه دریافت ویزای کانادا ، دولت کانادا این کار را بسیار آسان کرده است. آنها آزمونهای متفاوتی ایجاد کرده اند که صلاحیت متقاضیان را با درخواست آنها برای پر کردن پرسشنامه آنلاین ، ارزیابی می کنند. بسته به نوع ویزای مورد نظر ، از شما خواسته می شود به چندین سؤال پاسخ دهید ، و سپس سیستم به شما اطلاع می دهد که آیا می توانید درخواست کنید یا نه. علاوه بر این ، این دستورالعمل ها و مراحلی را که شما برای برطرف کردن کلیه الزامات باید انجام دهید برای شما ارسال می کند.

برای اینکه بتوانید به این پرسشنامه ها دسترسی پیدا کنید و دریابید که واجد شرایط ویزای کانادا هستید ، باید به وب سایت آنها مراجعه کنید.

این سایت شما را به پرسشنامه منتقل می کند که در آن مجبور خواهید بود به چندین سؤال پاسخ دهید. این اطلاعات از اطلاعات شخصی شما تا دلایل بازدید از کانادا و سابقه سفر قبلی متغیر است. در پایان پرسشنامه ، سیستم نتایج را به شما نشان می دهد.

جواب ویزای کانادا

شما می توانید سه نوع جواب متفاوت را مشاهده کنید که یکی از موارد زیر را می گوید:

  • شما واجد شرایط ویزای انتخاب شده خود هستید.
  • شما واجد شرایط دریافت ویزای دیگری هستید که سیستم با شما مطابقت خواهد داشت.
  • شما واجد شرایط ویزای کانادا نیستید.

اگر واجد شرایط ویزای انتخاب شده یا نوع دیگری از ویزا باشید ، سیستم از شما می خواهد تا اطلاعات خود را (معمولاً ایمیل خود) وارد کنید ، و آنها مجموعه ای از اسناد را برای شما ارسال می کنند.

این اسناد شامل توضیحات ویزا و همچنین دستورالعمل ها و جزئیات مربوط به نحوه اعمال آن می باشد. علاوه بر این ، آنها یک کد مرجع برای شما ارسال می کنند.

کد مرجع یکی از مهمترین اطلاعات مربوط به آن مجموعه از اسناد است ، زیرا برای شروع برنامه خود باید از آن استفاده کنید. بدون داشتن کد مرجع ، شما قادر به اعمال آن نخواهید بود.

پیکاپ ویزای کانادا

در نهایت در صورتی که سفارت با درخواست شما موافقت کرد شما به دو صورت میتوانید ویزای خود را دریافت کنید. روش اول مراجعه حضوری مجدد به دفاتر وک هست که باید هزینه های سفر را متحمل شود. روش دوم پیکاپ ویزا می باشد. در این روش شما میتوانید با تحویل پاسپورت خود به شرکتهای خدمات مسافرتی مانند ویزاگردی اقدام به دریافت ویزا از طریق پیکاپ ویزای ویزاگردی با کمترین هزینه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها