پیشکسوت پرسپولیس می گوید در دربی امروز تیمی که بیشتر شانس پیروزی دارد، پرسپولیس است.
کد خبر: ۱۲۴۶۵۲۲
شاهرودی: دربی را می بریم، مثل دفعه قبل / بود و نبود دیاباته برای پرسپولیس فرقی ندارد

به گزارش جام جم آنلاین پرسپولیس و استقلال امروز در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و در نبرد شماره 91 تاریخ تیم های خود از ساعت 15:30 به مصاف هم می روند.

پرسپولیس دیدار رفت را با یک گل به سود خود به پایان رساند. اوضاع دیدار برگشت که پنج شنبه برگزار می شود زمین تا آسمان با دیدار رفت فرق دارد. حالا دیگر نه استراماچونی روی نیمکت استقلال می نشیند و نه کالدرون روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد. به جای این دو فرهاد مجیدی و یحیی گل محمد سکان داران این تیم دو تیم محسوب می شوند.

کدام تیم برنده دربی 91 می شود؟ طبیعی است که استقلالی ها بگویند استقلال می برد و پرسپولیسی هایی مثل رضا شاهرودی هم بگویند این تیم پرسپولیس است که دربی را با برتری پشت سر می گذارد.

رضا شاهرودی که در سال های نه چندان دور به رضا مالدینی سرخ ها مشهور بود در گفت و گو با جام جم آنلاین در رابطه با دربی عنوان کرد: دربی در هر شرایطی حساسیت دارد. فرقی هم ندارد که کدام تیم صدرنشین است و کدام تیم اصلا در میانه های جدول به سر می برد. حساب این بازی همیشه جداست. بازی امروز حساسیت بسیار بالایی دارد.

شاهرودی افزود: پرسپولیس 40 امتیازی است و می خواهد به صدرنشینی خود ادامه بدهد اما استقلال به شدت به دنبال آن است که با کسب امتیازات لازم بیش از این از پرسپولیس فاصله نگیرد. اعتقاد دارم مسابقه ای که برگزار می شود یکی از سخت ترین و دیدنی ترین دربی های چند سال اخیر است.

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: اگر بخواهیم استقلال و پرسپولیس را از نوع دیگری مقایسه کنیم باید بگویم پرسپولیس خیال راحت تری نسبت به استقلال دارد چون حتی اگر ببازد که بعید میدانم این اتفاق بیفتد باز هم صدر را از دست نمی دهد.

وی با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از چند فصل به خوبی با هم هماهنگ شده اند گفت: من یک پرسپولیسی هستم و طبیعتا پیش بینی می کنم تیم محبوبم برنده دربی باشد. فکر کنم این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.

شاهرودی در پاسخ به این پرسش که پنهان کاری برای دیاباته ستاره استقلال جهت بازی کردن یا نکردن در دربی چقدر اهمیت دارد نیز یادآور شد: نه تنها بود و نبود دیاباته که هیچ بازیکن دیگری هم برای پرسپولیس فرقی ندارد. گل محمدی فقط برد می خواهد، حالا چه دیاباته در ترکیب باشد و چه نباشد.

وی درباره تفاوت های مجیدی و گل محمدی گفت: صد البته تجربه گل محمدی بیشتر است اما قضاوت درباره عملکرد این دو به زمان بیشتری نیاز دارد.

شاهرودی در پایان گفت: امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و بتوانیم به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم. پرسپولیس به بردها و قهرمانی های چند سال اخیر عادت کرده و پیروزی در دربی برایش کار شاقی نیست. ما دربی را می بریم، مثل دفعه قبل.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها