در فوتبال ایران چه می گذرد؟

همه چیز روی هوا!

فوتبال ایران شرایط عجیب و بی سابقه ای را تجربه می کند.
کد خبر: ۱۲۴۳۵۵۶
همه چیز روی هوا!

به گزارش جام جم آنلاین، دو باشگاه بزرگ ایران و همچنین تیم ملی فوتبال ایران در وضعیت بلاتکلیفی به سر می برند و مشکل هر سه تیم هم به سرمربیانشان مربوط می شود تا ضعف شدید مدیریتی در فوتبال ایران واضح تر از هر زمان دیگری به نظر برسد.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از بلاتکلیف ترین اوضاع خود را در چند سال اخیر تجربه می کند، حتی بلاتکلیف تر از زمانی که کارلوس کی روش این تیم را ترک کرد و به کلمبیا رفت. تیم سرمربی ندارد. ویلموتس از ایران رفته و به طور قطعی به همکاری خود پایان داده است. آمدن برانکو هم هنوز مشخص نیست.

این مربی اخراجی و کروات هم اکنون در حال چک و چانه زدن با مسئولان فدراسیون است و از سویی گفته می شود با فدراسیون فوتبال ایران هم توافق کرده اما هنوز از اعلام رسمی خبری نیست.

باشگاه استقلال هم به لطف نحوه مدیریت مدیرانش نیز روزهای بسیار بلاتکلیفی را پشت سر می گذارد.

ماجرای آندرا استراماچونی سرمربی ایتالیایی شش ماه اخیر این تیم نیز به یکی از فرسایشی ترین ماجراهای فوتبال ایران تبدیل شده است.

این مربی دو هفته پیش در اعتراض به مشکلات دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال، تهران را ترک کرد و به ایتالیا رفت. دو هفته مذاکره و دو هفته قول و قرار مبنی بر بازگشت هنوز به جایی نرسیده و این تیم به شدت بلاتکلیف است.

مسئولان باشگاه استقلال نیز مدام رویه خود را تغییر می دهند. یک روز از قطعی شدن نیامدن استراماچونی خبر می دهند و یک روز دیگر از این می گویند که خطیر مامور مذاکره با او شده است تا بلکه برگردد.

استقلال هنوز سرمربی ندارد. یک روز این می گویند که فرهاد مجیدی جانشین استراماچونی می شود و امروز هم از این شایعه نوبرانه به گوش رسید که نکونام هم جز گزینه های سرمربی گری استقلال به شمار می رود!

در پرسپولیس هم همه چیز بلاتکلیف به نظر می رسد. گابریل کالدرون روز گذشته تهران را به مقصد آرژانتین ترک کرد.

او پیش از سفر در صفحه اجتماعی اش تاکید کرد از مسئولان این باشگاه «دلخور» است. او پیش از این هم تا ژانویه به مسئولان باشگاه مهلت داده بود. با وجود اینکه کالدرون گفته قصد ندارد همانند استراماچونی تیمش را ترک کند اما بسیاری هواداران نگران این موضوع هستند که نکند بازگشتی در کار نباشد.

فوتبال ایران بلاتکلیف ترین روزهای خود را پشت سر می گذارد؛ در واقع می توان گفت که همه چیز روی هواست. این وضعیت چه زمانی درست می شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها