کهکشانی های مادرید در فضای مجازی یک رکورد به جای گذاشتند.
کد خبر: ۱۲۴۳۵۴۱
کهکشانی که در فضای مجازی رکورد زد

به گزارش جام جم آنلاین ، رئال مادرید محبوب ترین تیم جهان است؟ برای پاسخ به این پرسش اگر نگاهی اجمالی به تحقیقات Sporting Intelligence بیاندازیم متوجه می شویم ادعای محبوب بودن باشگاه رئال مادرید در جهان بیراه نیست.

بر اساس تحقیقات این موسسه باشگاه رئال مادرید اسپانیا بیشتر از هر باشگاه فوتبال دیگری در دنیا در شبکه های اجتماعی دنبال کننده دارد. توییتر، اینستاگرام و فیسبوک رسمی باشگاه رئال مادرید روی هم 223 میلیون دنبال کننده در سراسر جهان دارند که قابل مقایسه با هیچ باشگاه دیگری نیست. در مقام دوم یک تیم دیگر لالیگایی یعنی بارسلونا قرار دارد که 213.6 میلیون و بیش از ده میلیون کمتر از رئال مادرید دنبال کننده دارد. جایگاه سوم و چهارم به منچستریونایتد و چلسی دو تیم لیگ برتر تعلق دارند و جالب اینجاست مجموع دنبال کننده های این دو تیم در تمام شبکه های اجتماعی حتی به بارسلونا هم نمی رسد.

منچستریونایتد ها تقریبا 126 میلیون دنبال کننده و چلسی 81 نفر هوادار. در شبکه اجتماعی دارند. رئال مادرید و بارسلونا در فیسبوک به ترتیب 110 و 103 میلیون دنبال کننده دارند و هیچ تیمی نردیک به آنها هم نیست. یوونتوس، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و لیورپول در رتبه های بعدی قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها