دیدار روز گذشته پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر به سود سرخ ها تمام شد تا شاگردان کالدرون مجددا به صدر برسند.
کد خبر: ۱۲۴۳۴۴۵
روزهای تیره و تار بیرانوند در پرسپولیس ؛ نه راه پس دارد نه راه پیش!

به گزارش جام جم آنلاین، رادوشویچ در غیاب رقیب مغضوبش یعنی علیرضا بیرانوند در هفته های اخیر در ترکیب پرسپولیس خوش درخشیده است. او مقابل نساجی نیز به عملکرد درخشان خود ادامه داد و سیوهایی دیدنی داشت.

با این شرایط به نظر نمی رسد کالدرون تن به این موضوع بدهد که رادوشویچ را مجددا نیمکت نشین کند و گلر پردردسر و پرحاشیه ای به نام بیرانوند را به درون دروازه تیمش بفرستد.

بیرانوند روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. اختلاف باکالدرون و سران باشگاه باعث شده تا او در روزهایی تیره و تار قرار داشته باشد که آینده اش در آن مشخص نیست.

او فعلا در مرحله بسیار سختی قرار دارد. واقعیت این است که بیرانوند در گذشته نیز با شرایط مشابه این چنینی نیز روبرو شده بود اما هیچ گاه به دشواری اینبار نبوده است.

بیرانوند قصد جدایی از باشگاه دارد اما مانع بسیار بزرگی بر سر راه او گذاشته اند که البته عجیب هم به نظر می رسد.

بر اساس آخرین اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس، بیرانوند برای اینکه از این تیم جدا شود و بالاخره به آرزوی خود برسد و به یک تیم خارجی برود باید رضایتنامه 700 هزار دلاری بپردازد که انتقال او را در این شرایط واقعا ناممکن می کند.

به عبارتی او مجبور به ماندن در پرسپولیس است، پرسپولیسی که حالا در آن ذخیره یک دروازه بان کروات شده است.

در واقع باید گفت بیرانوند نه راه پس دارد نه راه پیش. او نه راهی برای جدایی دارد و نه راه و انگیزه ای برای بازگشت به دروازه و گرفتن جایگاهش از بوژیدار رادوشویچ.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها