رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: در فصل جدید فوتبال کشور هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی‌تواند میزبان باشد.
کد خبر: ۱۲۴۳۲۷۸
میزبانی به ورزشگاه‌های بدون VAR داده نمی‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، حیدر بهاروند پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: فوتبال بوشهر یک فوتبال ریشه‌دار در کل کشور است و بازیکنان زیاد و خوبی در سطح ملی دارد.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه هدف فدراسیون رشد و توسعه فوتبال در استان‌ها است، گفت: استانی مثل بوشهر و خوزستان که دو تیم در لیگ برتر و چندین تیم در رده‌های مختلف دارند استان های مستعدی هستند، درحالی‌که بعضی استان‌ها شاید در لیگ دو هم تیم ندارند که شرایط متفاوتی درباره این استان‌ها وجود دارد.

وی افزود: مسؤولین استان برای کمک به تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر، ایران جوان، و پارس جنوبی جم که نیاز به حمایت دارند، پاری کار باشند تا بتوانیم مشکلاتی که برای پارس به وجود آمد حل شود و این دو تیم در لیگ برتر مانده و شاهد درخشش فوتبال بوشهر باشیم.

بهاروند ادامه داد: در طول این سال‌ها می‌دانم که هیئت‌ها چه مشکلاتی دارند و با ایجاد تفرقه و دودستگی به هیچ جا نخواهیم رسید. در فوتبال سلایق مختلف وجود دارد و باید با اصول مدیریتی سلایق مختلف را در کنار هم گذاشته و کارکنیم نه اینکه هرکسی با ما مخالف بود را طرد کنیم.

رئیس سازمان لیگ در خصوص الزام وجود VAR در ورزشگاه‌های کشور، تصریح کرد: در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است، یعنی با تصویب هیئت‌رئیسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی‌تواند میزبان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها