دیدارهای معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۴۳۰۹۱
معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران ؛ فینال جذاب در تبریز!

به گزارش جام جم آنلاین ، سه مسابقه معوقه هفته یازدهم لیگ برتر روز سه شنبه برگزار می شود و در یکی از حساس ترین مسابقات تراکتور میزبان شهر خودرو است.

نگاهی به این مسابقات می اندازیم:

تراکتور - شهرخودرو؛ یک فینال جذاب

یکی از جذاب ترین فینال های لیگ نیم فصل اول در تبریز برگزار می شود. جایی که دو تیم مدعی روبه روی هم صف آرایی خواهند کرد.

تراکتور اکنون با 24 امتیاز و دو بازی کمتر روی پله ششم جدول لیگ ایستاده و شهر خودرو هم با 28 امتیاز چهارم است. پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی است. تساوی هم به سود سایر مدعیان بالانشین خواهد بود. تیم برنده هم شرایط مناسبی در جدول لیگ خواهد داشت.

گل گهرسیرجان - ماشین سازی تبریز؛ فرار از بحران شاگردان جلالی؟

مجید جلالی با گل گهر هنوز بردی نداشته و تیمش با 7 امتیاز در رده پانزدهم و خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد. حالا از شانس بد این مربی، گل گهر باید مقابل ماشین سازی اوج گرفته بازی کند. ماشین سازان تبریزی در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دادند و حالا با انرژی به سیرجان می روند.

پارس جنوبی - پیکان ؛ در آرزوی برد

این بازی باید در زمان فراز کمالوند برگزار می شد اما حالا فراز از تیم جدا شده و پارس جنوبی با سرمربی موقت کار می کند. تیمی که در دقیقه 95 از پرسپولیس گل خورد و شکست خانگی را متحمل شد. پیکان هم مقابل شهر خودرو در ثانیه های آخر بازی را به شهر خودرو واگذار کرد و در این مسابقه دو تیم برای برد بازی خواهند کرد. شاید این مسابقه فرصت خوبی برای پیکان باشد که بالاخره بعد از 4 مسابقه پیروز شود. شاگردان فرکی از 12 امتیاز فقط یک امتیاز گرفته است و این مسابقه فرصت مناسبی برای جبران مافات است.

پارس جنوبی یازده هفته بردی نداشته و آنها نیز برای برد بازی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها