چگونه می توانیم در خانه با دستگاه برش لیزر و هزینه کم یک تولیدی کوچک ایجاد نماییم؟
کد خبر: ۱۲۴۲۸۴۷
پیشنهاد یک کار تولیدی در خانه با دستگاه برش لیزری

با ورود دستگاه های برش و حکاکی لیزری به بازار ، تحول بزرگی در صنعت پدید آمد . سرعت و دقت برش و حکاکی دستگاه های برش لیزری بسیار بالا است و به همین جهت سرعت تولید افزایش یافت و از بسیاری هزینه های تولید کاست.

با تولید انبوه این دستگاه ها و همچنین کاهش قیمت آنها ، امروز می توان از این دستگاه ها حتی در خانه برای تولید محصولات کوچک خانگی و صنایع دستی استفاده کرد

چگونه از دستگاه برش لیزر در خانه کسب درآمد کنیم؟

«دستگاه های برش لیزر کوچک و تقریبا ارزان ،توانایی برش و حکاکی بر روی ورق چوب ، پلکسی گلاس ، چرم ، پارچه ، نمد و .. را دارند و همچنین امکان حکاکی بر روی سنگ ، شیشه ، سرامیک و.. نیز از دیگر توانایی های آنها است.»

این دستگاه ها با ابعاد میز کار مختلفی چون 25*35 و 60*90 و 90*130 و 130*180 سانتی متر و .. تولید می گردند.

ساخت لوازم دکوری و تزئینی در خانه !

برای ساخت انواع لوازم دکوری و تزئینی می توان از ترکیب چوب ، پلکسی گلاس ، چرم و .. استفاده کرد.

بیشتر کارهایی که با دستگاه برش لیزر ساخته می شوند در بازار مشاهده میکنیم ، فقط از چوب ام دی اف 3 میلی متر استفاده شده است . ولی شما می توانید با خلاقیت از ترکیب چند ماده کارهای زیباتر و جذاب تری خلق نمایید.

انواع ساعت دیواری ، جای دستمال کاغذی ، جعبه جواهرات ، آباژور ، لوستر چوبی ، تابلو عکس ، تابلو و سازه های هنری ، شلف سیب زمینی و پیاژ ، جای کارد و چنگال ،.ساخت جا کلیدی ، حروف شیشه ای ، لوح و تندیس، ساخت زیور آلات ، تابلو های هنری با تلفیقی از چوب و پلکسی گلاس و..

ساخت انواع محصولات چرمی و عروسک های نمدی

بسیاری از مردم در داخل منزل مشغول ساخت منسوجات چرمی مانند کیف و کفش یا سازه های نمدی مانند انواع عروسک و لوازم تزئینی هستند که تماما با دست انجام می شود.

دستگاه برش لیزری می تواند ساعت ها کار را در طی چند دقیقه با دقت و سرعت بالا انجام دهد و نتیجه آن یعنی تولید بیشتر و درآمد بیشتر !

کافیست طرح و الگو را به دستگاه دهید و دستگاه به صورت خودکار آن طرح ها را از چرم ،پارچه و نمد برش میزند و یا روی آنها حکاکی می کند .

لازم نیست حتما در ابتدای کار طرح ها را خودتان طراحی نمایید . بسیاری از الگو ها و طرح ها در بازار به صورت فایل های کامپیوتری موجود است و شما می توانید آنها را خریداری نمایید.

حکاکی بر روی سنگ و شیشه با دستگاه برش و حکاکی لیزری

دستگاه برش لیزری قابلیت حکاکی با سرعت و دقت بسیار بالا بر روی سنگ و شیشه را داراست .
حکاکی انواع طرح ، نوشته و تصویر برر روی شیشه بسیار جذاب است و این دستگاه ها این کار را با دقت و ظرافت بسیار بالایی انجام می دهند .

اما جهت برش سنگ و شیشه نیاز به دستگاه های لیزر قوی است که معمولا استفاده از آنها در منزل ممکن نیست.

حکاکی بر روی انواع سنگ های تزئینی ، حکاکی تصاویر زیبا بر روی شیشه و آینه جهت ساخت تابلو های زیبا ،بخشی از توانایی های دستگاه های برش و حکاکی لیزری است.

بسیاری از طرح ها در بازار به صورت فایل های آماده موجود است که شما می توانید در ابتدای کار از آنها استفاده کنید ولی ایجاد نوآوری و خلاقیت در آنها را فراموش نکنید !

مثلا وقتی جعبه جواهرات می سازید می توانید روی یک آینه کوچک حکاکی کنید و آن را بر روی در این جعبه بچسبانید و با همین کار ساده ، محصول شما نفیس تر و جدابتر می گردد.

سعی کنید خودتان کار طراحی با کامپیوتر را یاد بگیرید و ایده های خود را طراحی کنید و بسازید.
جهت اطلاعت بیشتر در مورد دستگاه برش و حکاکی لیزری و همچنین اطلاع از قیمت های آنها بر روی آدرس اینترنتی زیر کلیک نمایید :

https://tak30.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها