سینک های ظرفشویی شاید در گذشته، تنها یک وسیله برای مهیا ساختن محیطی مناسب برای شستشوی ظروف بودند.
کد خبر: ۱۲۴۲۳۵۶
با بهترین مدل های روز سینک ظرفشویی آشنا شوید

اما این تجهیزات، امروزه به یکی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون تبدیل شده اند که به روز بودن آنها می‌تواند تاثیر به سزایی در زیبایی محیط آشپزخانه شما داشته باشد. بنابراین اگر قصد دارید خود به شخصه محیط خانه و آشپزخانه خود را دکور کنید بهتر است سینکی را برای این کار برگزینید که زیبایی خانه شما را دو چندان نماید و به این زودی ها هم از دور خارج نشود. اما چطور باید بفهمیم که چه سینکی برای دکوراسیون ما مناسب است و یا اینکه بهترین مدل های روز سینک ظرفشویی در حال حاضر کدام است؟ ما در فامیلاکالا با تجربه ای چندین ساله به دغدغه های شما در این خصوص پاسخ می‌دهیم؛ با ما همراه باشید.


اولویت ها در خرید سینک ظرفشویی

پیش از خرید و انتخاب سینک، به سایر اجزای موجود در دکوراسیون خود توجه نمایید. اگر کابینت های کلاسیک را برای دکور آشپزخانه خود برگزیده اید می‌بایست در انتخاب سینک نیز هوشمندانه عمل کنید و محصولی را خریداری نمایید که هماهنگی لازم را با فضای کلی آشپزخانه شما داشته باشد. این هماهنگی حتی بهتر است در رابطه با انتخاب سایر اجزای آشپزخانه نظیر آبچکان سینک نیز مورد توجه قرار بگیرد تا تناسب مورد نیاز در تمامی بخش ها برقرار شود.

رنگ ها از جمله دیگر ویژگی هایی هستند که می‌بایست به عنوان خریدار به آنها دقت کنید. برای این کار می‌توانید رنگ سینک خود را با رنگ قسمتی از کابینت خود ست نمایید. به طور مثال اگر کابینت شما دو رنگ بوده و از رنگ های سفید و قرمز در آن استفاده شده است می‌توانید با خرید یک سینک قرمز رنگ، کار را تمام کرده و دکوراسیونی منحصر به فرد را در آشپزخانه خود پدید آورید. البته بد نیست در کنار تمامی این مسائل توجه ویژه ای نیز به مبحث بودجه داشته باشید و محصولی را برای خرید انتخاب کنید که قیمت تمام شده آن از هر لحاظ برایتان مقرون به صرفه است.



گرانیتی یا فایبرگلاس، کدامیک سینک های امروزی تری هستند؟

در ظاهر شاید تفاوت چندانی میان یک سینک گرانیتی سفید و نوع فایبر گلاس آن وجود نداشته باشد. در حالی که ماهیت این دو محصول کاملاً از هم متفاوت است و در حقیقت سینک فایبر گلاس نوع تقلبی سینک ظرفشویی گرانیتی است. محصولاتی که ظاهری سنگی، براق و مستحکم دارند و بهترین انتخاب برای آشپزخانه های مدرن به شمار می‌روند. این نوع از سینک ها اغلب در رنگ بندی های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند به همین جهت به راحتی با کابینت های رنگی ست شده و دکوری منحصر به فرد را در فضای آشپزخانه رقم می‌زنند. در مقابل اما سینک های فایبر گلاس شکننده و حساس هستند و ممکن است با تغییرات دمایی، تاب برداشته و دفرمه شوند. جالب است بدانید اغلب این سینک ها در تماس با محصولات شوینده نیز تغییر رنگ می‌دهند از این رو ابداً گزینه مناسبی برای استفاده در سالهای متمادی نیستند.



نوآوری را با سینک های شیشه ای تجربه کنید

سینک های شیشه ای به عنوان محصولاتی که همیشه ترکیبی از شیشه و استیل را در بدنه خود جای داده اند از گذشته تا به امروز همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. آخرین مدل از این نوع سینک ها در حقیقت محصولی ساخته شده از استیل است که درپوشی شیشه ای روی آن را می‌پوشاند. از این رو مصرف کننده می‌تواند به هنگام نیاز به سینک ظرفشویی، درپوش شیشه ای آن را کنار بزند و پس از شستشوی ظروف و خشک کردن سینک، مجدد درب آن را ببندد. دربی که به یک نوع ریل خاص مجهز است به صورت کشویی روی بدنه سینک حرکت می‌کند.



از مدل های امروزی سینک های استیل غافل نشوید

امروزه سینک های استیل به ویژه در مدل های کورین یا باکسی، یکی دیگر از مدرنترین سینک های موجود در بازار هستند. نصب و استفاده از این نوع سینک ها منجر به ایجاد یکپارچگی در فضا شده و جلوه زیباتری به محیط آشپزخانه می‌بخشد. از این رو تولیدکنندگان سینک های زیر کورین، برای جلب رضایت حداکثری خریداران خود، محصولاتشان را در انواع مختلف تک یا دو لگنه و به صورت گرد یا باکسی به بازار عرضه می‌کنند. جالب است بدانید قیمت سینک های زیر کورین در مقایسه با سایر سینک های ساخته شده از استیل کمی بالاتر است که شاید این امر به جهت استقبال مردم از این مدل از سینک ها و یا طراحی خاص آنها باشد.


توکار یا روکار؛ برای به روز بودن کدام سینک را بخریم؟

به طور مطلق نمی‌توان گفت که سینک های توکار مدل های به روزتری دارند یا سینک های روکار. با این وجود مدل های توکار امروزه اغلب به جهت اینکه با فضای اطراف خود ادغام شده و به عنوان بخشی از دکور، درون کار نصب می‌گردند، طرفداران بیشتری دارند. این محبوبیت موجب می‌شود تا این نوع از سینک ها در آشپزخانه های متعددی به کار گرفته شده و با انواع متفاوتی از دکورها هماهنگ شوند. از این رو استفاده متداول از آنها سبب می‌گردد تا در نهایت، محصول به عنوان نمونه کار به جمع بیشتری از مشتریان نشان داده شود و خواه یا ناخواه، سینک توکار به عنوان یک محصول امروزی، توجه خریداران را به خود جلب کند.


سخن پایانی

همانطور که گفتیم امروزه با تغییرات صورت گرفته در سبک دکوراسیون داخلی، تعریف افراد از زیبایی و مد نیز دگرگون شده است. حال دیگر مصرف کنندگان برای خرید یک سینک ظرفشویی تنها به کارایی یا قیمت آن توجه نمی‌کنند بلکه می‌خواهند محصولی را خریداری نمایند که تا سالهای سال، در قلب آشپزخانه شان بدرخشد و زیبایی آن را دو چندان کند. به همین جهت اغلب سینک های توکار، گرانیتی یا زیرکورین را برای نصب در آشپزخانه های خود برمی‌گزینند و تلاش می‌کنند تا سایر اجزا را نیز با آنها هماهنگ کنند. محصولاتی که در نهایت به یکپارچه تر کردن محیط آشپزخانه کمک به سزایی کرده و ظاهر امروزی تری از آن را به نمایش می‌گذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها