باشگاه تراکتور نسبت به اتفاقاتی که در روند بازی های این تیم رخ می دهد گلایه دارد و نسبت به آنها واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۹۵۸
انتقاد باشگاه تراکتور از سازمان لیگ؛ جواب هواداران را نمی‌توانیم بدهیم

به گزارش جام جم آنلاین ، باشگاه تراکتور بابت اتفاقاتی که در جریان برگزاری بازی با نود ارومیه در جام حذفی و همچنین روز گذشته در پی لغو بازی با پیکان رخ داد گلایه دارد.

تیم تراکتور در جام حذفی تا روز بازی در این بلاتکلیفی بود که هوادارانش به ورزشگاه بیایند یا خیر و از سویی روز گذشته هم درحالی که صبح سازمان لیگ با قاطعیت اعلام کرد بازی های تهران برگزار می شود با مخالفت استانداری ظهر روز گذشته اعلام به منتفی شدن این دیدار شد تا هوادارانی که از شهرهای مختلف برای حمایت سرخپوشان تبریزی به تهران آمده بودند سردرگم شوند.

در این خصوص وحید خوش زرع مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور به خبرنگار ورزشی فارس گفت: از تصمیماتی که سازمان لیگ می گیرد تعجب می کنیم. آن از هفته گذشته در جام حذفی که نمی دانستیم باید هواداران به ورزشگاه بیایند یا خیر و در نهایت اعلام شد مقابل نود ارومیه بازی بدون تماشاگر است. واقعا چرا باید بازی به این مهمی و حساسی که می توانست با حضور هواداران جذابیت های بیشتری داشته باشد بدون تماشاگر اعلام شود؟

وی افزود: روز گذشته هم هواداران ما اذیت شدند. نزدیک به دو هزار نفر از شهرهای تبریز و زنجان و اطراف به شهرقدس رفته بودند و تا ظهر نمی دانستیم بازی برگزار می شود یا خیر. برخی هواداران با من تماس می گرفتند که ما از راه دور آمده ایم و حالا هزینه این رفت و آمد را چه کسی می دهد؟ آیا این رفتارها درست است؟ برای برخی پرسش های هواداران جوابی نداریم.

مدیر رسانه ای تراکتور با اشاره به اینکه از نظر فنی هم تیم دچار افت می شود، تاکید کرد: آیا دنیزلی حق ندارد ناراحت باشد؟ او تیم را برای یک مسابقه ای از پیش تعیین شده آماده می کند و درست روز بازی می گویند این دیدار لغو است. تیمی که برای مسابقه آماده شده باید به خانه برگردد و این یعنی ضرر فنی. جوابگوی این ضررها چه کسی است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها