مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: رانندگان سرویس برای برخورداری از سهمیه سوخت تا ۱۰ آذر اطلاعات خود را در سامانه سپند تکمیل کنند.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۱۹
اعلام زمان ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس برای دریافت سهمیه سوخت

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس اظهار کرد: سرویس‌های مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ساماندهی می‌شوند و از آنجایی که کار آن‌ها جابجایی دانش آموزان است سرویس مدارس را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه به آن‌ها تعلق می‌گیرد معرفی می‌کنیم.

وی گفت: بر این اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش‌آموزان، احصاء می‌شود و پس از تأیید توسط شهرداری‌های مربوطه سهمیه به خودرو‌ها تخصیص داده می‌شود.

ضامنی عنوان کرد: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسی‌های لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودرو‌های تک سوز و تا سقف ۸۰ لیتر برای خودرو‌های دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس باید اطلاعات خود و خودرو را در سامانه سپند به آدرس www.ritusepand.ir تا تاریخ ۱۰ آذر از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت کنند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تاکنون حدود ۸۶ هزار راننده سرویس مدرسه اطلاعات آن‌ها ثبت شده و اطلاعاتشان توسط شهرداری‌ها تایید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها