16 سال پیش بود. پرسپولیس را از چنگ علی پروین بیرون کشیده بودند. هدایت این تیم را داده بودند دست بگوویچ کروات. چند تا ستاره بزرگ هم جذب کردند. بزرگ ترین آنها اسطوره ای به نام علی دایی بود.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۱۷
پرسپولیسِ زشت، گزینه نخست برای کسب مقام پنجمی!

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس رویایی شده بود. در دیدار هفته نخست پرسپولیس با پگاه، تیم تحت هدایتِ بگوویچ هشت گل زد. چهار گلش را علی دایی به ثمر رساند.

آنهایی که هنوز منتقد نشده بودند گفتند که این تیم به فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی اش را جشن می گیرد و علی دایی هم با حداقل 30 گل نه تنها برترین گلزن لیگ می شود که تمامی رکوردهای قبلی گلزنی را جابجا می کند.

علی دایی آقای گل همان فصل شد، اما نه با 30 گل که با 16 گل. پرسپولیس هم قهرمان نشد. به فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ همه می دانستند که این تیم در بهترین حالت ممکن سوم یا چهارم می شود. پرسپولیس رویایی آن فصل بدجوری سوخت.

در همان ابتدای فصل، علی پروین و بازیکنان نزدیک به او نظیر بهروز رهبری فرد تا می توانستند علیه این پرسپولیس مصاحبه می کردند و به همه و به خصوص به بگوویچ و دایی حسابی می تاختند.

این گروه مدام روزهای بدی را برای تیم پرسپولیس پیش بینی می کردند و مدام هم از این می گفتند که این تیم با تمام این ستاره ها قرار نیست نتیجه بگیرد. بگذریم از اینکه پرسپولیس واقعا به چیزی که آنها می گفتند دچار شد.

از این هم بگذریم پیش بینی آنها نه از روی دلسوزی که از روی ناراحتی شدید بابت دوری از پرسپولیس بود. در واقع با خودشان می گفتند حالا که ما را از پرسپولیس بیرون کرده اند پس این تیم زمین بخورد بهتر است.

پرسپولیس نیم فصل را تمام کرده بود که بهروز رهبری فرد باز هم یکی دیگر از مصاحبه های انتقادی خود را انجام داد.

او که وظیفه داشت تا انتهای لیگ علیه پرسپولیس بتازد در آن مصاحبه گفت که پرسپولیس بهترین گزینه برای کسب مقام پنجمی است.

رهبری فرد آن حرف را از سر بغض گفت اما به واقعیت تبدیل شد. چقدر آن جمله رهبری فرد به این روزهای پرسپولیس می آید. «پرسپولیس بهترین گزینه برای کسب مقام پنجمی است».

اما اینبار رهبری فرد نیست که چنین چیزی بگوید ولی خوب می دانیم حداقل با چنین وضعیتی سرنوشت پرسپولیس همین خواهد بود، بهترین گزینه برای کسب مقام پنجمی.

پرسپولیس بد بازی می کند و جان ندارد. نمی تواند بهتر از این باشد. اینکه کالدرون در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد بهترین شاهد برای این ادعاست.

پرسپولیس هرگز در حد و اندازه های سه فصل گذشته نیست. اینکه این تیم بتواند یک مدعی برای قهرمانی باشد با شک و تردیدهای زیادی روبرو است چه برسد به اینکه بخواهد به فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان هم بشود. این یکی که دیگر امکان ندارد و رویایی دست نیافتنی به نظر می رسد.

پرسپولیس تا اینجای فصل چهار بار باخت داشته و سومین تیم پر باخت لیگ برتر محسوب می شود. فقط هم 10 هفته از لیگ گذشته. تیمی که تا این مقطع از لیگ چهار بار می‌بازد تا انتهای لیگ چه حال و روزی خواهد داشت؟ واقعیت کنونی پرسپولیس این است که این تیم با روند کنونی شکست های بیشتری را تجربه خواهد کرد و روزهای بدی را پیش روی خود می بیند.

پرسپولیس بهترین گزینه برای کسب مقام پنجمی است و بسیار بعید به نظر می رسد که سرخ ها مدعی اول و آخر سه فصل اخیر باشند.

برای هواداران پرسپولیس بهتر است که رویای سه فصل گذشته را فعلا از سرشان بیرون کنند. این تیم حال و روز خوبی ندارد. پرسپولیس واقعی گم شده است. چه کسی می تواند آن را پیدا کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها