تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷:۴۵ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه غدیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت، شجاع خلیل زاده تنها محروم این دیدار است.
کد خبر: ۱۲۳۵۷۲۴
پرسپولیس به دنبال برد در اهواز پس از ۳۳ ماه

به گزارش جام جم آنلاین ، آخرین پیروزی تیم پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد خوزستان به ۲ سال ۹ ماه پیش برمی‌گردد که قرمز های پایتخت موفق شدند با سه گل وحید امیری ، علی علیپور و گل بخودی عبدالله کرمی فولاد را شکست بدهند.

در ۲ بازی بعد این دو تیم در اهواز یک بازی مساوی و یک بازی به سود فولاد به پایان رسیده است و فردا نخستین بازی دو تیم در ورزشگاه فولاد آرنا است اگرچه تیم پرسپولیس سابقه بازی در این ورزشگاه را در فینال جام حذفی دارد، دیدار پرحاشیه ای که در نهایت موفق شد برابر داماش پیروز شود و جشن قهرمانی بگیرد.

از آخرین تساوی بدون گل دو تیم در اهواز حدود ۱۰ سال و ۲۳ روز می‌گذرد و از آخرین تساوی بدون گل دو تیم تقریباً ۶ سال و ۹ ماه می‌گذرد که دو تیم در ورزشگاه آزادی به تساوی صفر صفر رسیدند، بعد از این بازی همیشه بازی دو تیم با حداقل یک 1 گل به پایان رسیده است.

پس از تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی، دو تیم در ۱۲ بازی در تهران و اهواز به مصاف هم رفتند که در این بازی‌ها ۳۰ گل به ثمر رسیده که میانگین ۲.۵ گل در هر بازی ثبت شده است.

فردا قرمز های پایتخت به دنبال این هستند تا پس از ۳۳ ماه یک برد دیگر را در ورزشگاه خوش یمن فولادارنا جشن بگیرند، اگر چه رقیب سرسختی به نام فولاد در برابر خود می بینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها