اجمالا در جریان هستید که یکی از گروه‌های مهم و استراتژیک روزنامه، گروه فخیمه اقتصاد هستند.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۳۰

هرچند اقتصادی‌های جام‌جم دادار دودور چندانی ندارند و روزانه با یک صفحه، کل اقتصاد مملکت را دور می‌زنند و برمی‌گردند و کارشان هم خیلی درست است، اما عارضیم به حضور شما که اینها همه یک روی این گروه خفن محسوب می‌شود.
گروه مزبور علاوه بر این‌که در حوزه رسانه و دو دو تا چهار تا کردن‌های اقتصادی، ید طولایی دارند و معمولا تیترِ یک‌های خوبی هم تحویل سردبیر می‌دهند در زمینه اتکا به اقتصاد غیرنفتی هم یک الگو و نمونه محسوب می‌شوند.
مثلا شاید جالب باشد که بدانید یکی از اعضای این گروه، سلطان لواشک محسوب می‌شود. بله... بله! درست شنیدید: «سلطان لواشک!»
جناب روزنامه‌نگار کاردست حوزه اقتصاد از آنجا که رگ و ریشه‌اش به یکی از مناطق اطراف تهران برمی‌گردد و معمولا هر دو سه هفته یک‌بار عازم ولایت می‌شود، در برگشت از ولایت با انبوهی از لواشک‌های سفارشی راهی تهران می‌شود که بچه‌های تحریریه سفارش
می‌دهند.
آپشن‌های استاد هم از تنوع زیادی برخوردار است از لواشک انار گرفته تا زرشک و آلوترش و زرآلو! مثلا همین روز گذشته، مقادیر معتنابهی بار لواشک انار در تحریریه دپو شده بود که اقتصادی‌ها برای دبیر گروه رسانه آورده بودند.
خلاصه که دنیایی است این تحریریه جام‌جم! آقا می‌دانیم که غدد بزاقی دهان شما از بردن اسم لواشک حسابی کیفور شده و مشغول ترشح بزاق کرده و به فک‌تان دردِ شیرینی افتاده ولی خب ما در این ستون متعهدیم که پشت صحنه‌های تحریریه را برایتان فاش کنیم!
و اما بعد... صحبت از پشت صحنه شد از همین‌جا گریزی بزنیم به گزارشی که زینب مرتضایی‌فرد نوشته. مرتضایی‌فرد که برخلاف ظاهر آرامش، اطلاعات خوبی دارد و حسابی از جیک و پوک‌های عالم هنر مطلع، این مرتبه رفته سراغ بعضی از عدد و رقم‌هایی که در دنیای گالری‌دارها رد و بدل می‌شود و پول‌هایی که هنرمندان جوان مجبورند بپردازند اگر طالب به نمایش در آمدن آثارشان باشند. خواندن این گزارش جذاب و تکان‌دهنده را از دست ندهید.
و اما صفحه سینما و علی آقای رستگار، خبرنگار کاردرست و طناز سینمایی که در حوزه خودش نمونه ندارد، به بهانه توییت اخیر حسین‌خان انتظامی، رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد رفته سراغ نظام اکران و همین که جناب آقای رئیس بخشی از ساختار دیوان‌سالارانه و کند سینما را به رسمیت شناخته به فال نیک گرفته و در ادامه رفته سراغ چند سینماگر تا ببیند می‌تواند برای نیت اصلاح‌طلبانه انتظامی، بسته پیشنهادی جور کند یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها