سرمربی سپاهان با انتشار متنی نوشت: اگر جلوی این جریان گرفته نشود، به روزی می‌رسیم که هیچکس از این فحاشی سازمان‌یافته در امان نخواهد بود.
کد خبر: ۱۲۳۴۸۶۴
قلعه‌نویی: شجاعت معذرت‌خواهی را دارم/ آیا فدراسیون به فحاشی‌ها واکنشی خواهد داشت؟‌

به گزارش جام جم آنلاین ، به نقل از از باشگاه سپاهان، امیر قلعه‌نویی در پی انتقاداتی که به خاطر صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سایپا از او شده است، با انتشار مطلبی گفت: این روزها فضای ورزشگاه‌ها آزاردهنده شده است نه فقط به خاطر اینکه من هدف فحاشی سازمان‌یافته‌ای شده‌ام. هواداران واقعی تیم‌ها به دلایل مختلف و از جمله همین فضای ناپاک فحاشی ترجیح می‌دهند به ورزشگاه نروند و این باعث شده عملاً اختیار سکوها به دست عده‌ای فحاش بیفتد. این‌ها هوادار نیستند بنده پول هستند و هر روز ممکن است به یک سمت بچرخند.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: عده‌ای در یک باشگاه از زمانی که تیم من تبدیل به رقیب اصلی‌شان شد،‌اتاق فکری تشکیل دادند تا با فحاشی به ناموس و خانواده من سپاهان را از دایره رقابت خارج کنند. بیایید سابقه این جریان اخیر را مرور کنید. این جریان از قائم‌شهر شروع شد شما می‌توانید از رئیس کانون هواداران نساجی بپرسید در آن روز فحاشی سازمان‌دهی‌شده شکل گرفت و تا امروز در تمام ورزشگاه‌ها (به جزء اصفهان) ادامه دارد.

سرمربی تیم سپاهان اضافه کرد: از مسؤولین ورزشگاه خرم‌آباد بپرسید قبل از بازی به ما گفتند جایگاه فلان،‌منتسب به یک باشگاه خاص است و از آنجا به شما توهین می‌شود و کاری هم از ما بر نمی‌آید. در سایر ورزشگاه‌ها هم به همین ترتیب هر بار هم ناظر بازی گزارش می‌کند واکنشی از کمیته اخلاق و انضباطی که به کوچک‌ترین مسائل مثل عکس پروفایل بازیکنان‌ ورود می‌کنند نمی‌بینید هیچکس هم پی ماجرا را نمی‌گیرد که این فحاشی گسترده از کجا ریشه دارد نه رسانه‌ها و نه صداو سیما.

قلعه‌نویی در پایان اظهار داشت: من بابت لغزش کلام و خارج شدنم از دایره ادب شهامت و شجاعت را دارم و آیا مدیران آن تیمی که هوادارانش 90 دقیقه بدترین الفاظ را به من نسبت دادند هم حاضرند از من عذرخواهی کنند؟ آیا فدراسیون ورزش، کمیته‌های اخلاق و انضباط در این جفایی که به من و خانواده‌ام شده و خواهد شد واکنشی خواهند داشت؟‌ این جریان اگر جلویش گرفته نشود به روزی می‌رسیم که هیچکس از این فحاشی سازمان‌یافته در امان نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها