استقلالی خیلی وقت است که حال و روز خوبی ندارد، درست قبل از اینکه فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شود این خبرهای بد شروع شد. اکنون انگار همه چیز در اوج است.
کد خبر: ۱۲۳۲۹۵۵
عادتِ استقلال به خبرهای بد

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال سلسله اتفاقاتی را از سر می‎گذارند که برخی از آنها نتیجه مستقیم سوء‎مدیریتی است که به جان آبی‎ها افتاده. بخش دیگر و البته قلیل این اتفاقات بد هم مربوط می‎شود به بدشانسی‎های پی در پی که البته باز هم می‎توانید ردپای سوء‎مدیریت را در آن پیدا کنید. به هر حال این تیم هنوز حال و روز خوشی ندارد و بعید است به این زودی به ثبات برسد.

روز گذشته طبق روال بدشانسی‎های تیم استقلال حضور یک بازیکن خوبِ خارجی در این تیم منتفی شد، یعنی گری هوپر که تصور می‎رفت در ادامه لیگ بتواند کمک حال تیم آبی‎پوش پایتخت باشد. هوپر روند گلزنی خوبی در تیم‌هایی نظیر نوریچ، سلتیک و شفیلدونزدی انگلستان داشت؛ حضور این بازیکن درجه یک و با کیفیت در استقلال قطعی به نظر می‎رسید و استراماچونی در شرایطی که مرتضی تبریزی بسیار ناکارآمد در ترکیب آبی‎ها نشان داده حساب زیادی روی این بازیکن انگلیسی باز کرده بود. اما اتفاقاتی باعث شد تا حضور هوپر در استقلال منتفی شود و برای بار چندم دست استراماچونی در پوست گردو بماند و لابد عصبانی‏تر از قبل شود. استراماچونی که پیش از آغاز فصل هم با اتفاقاتی مشابه این مواجه شده بود اکنون دیگر خوب می‏داند این وضعیت در استقلال درست بشو نیست و دیگر نمی‎تواند بابت چیزی اعتراض کند چون این شرایط تغییر ناپذیر به نظر می‎رسد. او بهتر از هر فرد دیگری این را می‎داند. شاید هم تا الان تصمیم قطعی خود را مبنی بر ترک تیم گرفته باشد که البته کاملا طبیعی است و نباید خرده‎ای به او گرفت. اما به هر حال یک نمره منفی دیگر در کارنامه مدیریت این تیم ثبت شد و این سوال هم باید از فتحی پرسیده شود که چرا باشگاه به این قدمت و محبوبیت حتی یک نیروی کارآمد ندارد که بتواند امورات بین‎المللی و نقل و انتقال بازیکنان خارجی را به درستی بر عهده بگیرد تا اتفاقاتی مثل منتفی شدن گری هوپر رخ ندهد؟ از قبل نمی‎توانستند در رابطه با این بازیکن یک تحقیق انجام بدهند؟

چرا استقلال تا این اندازه به خبرهای بد عادت کرده است؟ از منتفی شدن حضور بازیکنان خارجی گرفته تا صادر شدن رای دادگاه حکمیت بین المللی ورزش در رابطه با پرونده سوپرجام به ضرر آنها. از مصدومیت گاه و بیگاه بازیکنان گرفته تا شکایت‎های جدیدی مثل پرونده اخیر سرور جپاروف ستاره سابق و ازبکستانی. در استقلال واقعا چه خبر است؟ باید از این آقایان مدیر و مسئول پرسید واقعا در تیم محبوب هواداران چکار می‎کنید؟ و به عبارت دیگر چرا دست از سر این تیم برنمی‌دارید؟ عادتِ بد استقلال ادامه دارد. عادت به خبرهای بد و اتفاقات بد. به سوءمدیریت‎ها و هر چیز بد دیگری. بعد از مدت‎ها قرار بود یک بازیکن باکیفیت خارجی به ایران بیاید اما حضورش منتفی شد. با این شرایط پیش‎بینی کردن یک خبر بد دیگر از باشگاه استقلال اصلا کار سختی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
۰
۰
سلام خوب بلدید جوب لای چرخ استقلال بزارید اگه قلمتان بحق و جانبدارانه نبود قبول میكردم چرا به وزیر ورزش نمیگید اقای سلطانی فر چه بر سر استقلال در اوردید خودتان خوب میدونید چرا در تیم خودتون این چیزها نیست خوب میدونید كه وزیر چه ها نكرده وبس شرمتان باد كه با بیشرمی استقلال دارید زمین میزند میدانم كه نه چاپ میكنید و نه چیز دیگر همین كه میدنید ما میفهمیم شما از جنس فوتبال پاك نیستید كافیه برای ما

نیازمندی ها