شوخی های مجازی و غیرمجازی با احتمال شکسته شدن یک رکورد تاریخی ؛

کریستیانو رونالدو: چطوری، علی دایی؟!

علی دایی هر چقدر در دوران فوتبالش به عنوان بازیکن اصرار زیادی برای ماندن در تیم ملی و افزایش رکورد ملی‎اش داشت اکنون در برابر شکسته شدن همین رکورد واکنشی منطقی از خود نشان می‎دهد.
کد خبر: ۱۲۳۲۹۲۹
جدی شدنِ شوخی بی‎مزه برای بی ‎ارزش کردن یک رکورد!

به گزارش جام‎جم آنلاین ، او تلاش زیادی کرد تا آقای گل جهان شود اما اکنون که رونالدو مدام به او نزدیک و نزدیک‎تر می‎شود خیلی راحت می‌گوید رکوردها برای شکسته شدن است و چه کسی بهتر از رونالدو که رکورد او را بگیرد.

واکنش دایی کاملا منطقی است اما واکنش برخی نه. زمانی که رونالدو مقابل لیتوانی پوکر کرد و چهار گل برای تیم ملی فوتبال پرتغال به ثمر رساند بسیاری این شوخی را مطرح کردند که دایی همانند شمسایی به تیم ملی برگردد تا بتواند با گلزنی مقابل تیم‎های ضعیف رکورد خود را حفظ کند و آقای گل جهان باقی بماند. این در ابتدا فقط به صورت یک شوخی بود اما شگفت‎آور است که در دو روز گذشته برخی از رسانه‎ای‎ها که اتفاقا چند تایی از آنها حسابی معتبر و باسابقه هستند در گروه‎های مختلف مجازی پیشنهاد می‎دهند با رایزنی با فدراسیون فوتبال و نفوذهایی که به سمت تاج وجود دارد و البته مذاکره با خودِ علی دایی وی را به تیم ملی فوتبال ایران برگردانند تا خدای نکرده رونالدو از رکورد 109 گل ملی او عبور نکند! باور کنید چنین چیزی واقعیت دارد؛ یعنی برخی به این فکر می‎کنند که دایی با 50 سال به تیم ملی برگردد، با کلی اضافه وزن دوباره پیراهن شماره 10 را بپوشد و منتظر باشد تا یکی مثل طارمی و یا آزمون پنالتی بگیرند و او پشت توپ بایستد و مثلا به تیم‎های ضعیفی همانند نپال و یا کامبوج گل بزند! بر فرض همه این اتفاقات افتاد. بر فرض خودِ علی دایی هم قبول کرد که چنین خفتی را به جان بخرد، این رسانه‎ای‎های محترم حتی یک لحظه هم با خود نمی‎گویند چهره معتبرترین اسطوره فوتبالی ایران چگونه در مجامع بین‎المللی تخریب می شود؟ این رسانه‎ای‎ها نمی‎دانند شکسته شدن رکورد بخشی معمول از دنیای ورزش است؟ و البته بازگشت یک مهاجم 50 ساله مضحک‎ترین اتفاق ممکن؟ و البته این را هم نمی‎دانند که بازگشت یک بازیکن به تیم ملی کشورش اتفاقی نیست که به سادگی بیفتد و اصلا حضور تخیلی دایی در تیم ملی یک اتفاق غیرقانونی و تخلف از قوانین سخت‎گیرانه فیفاست؟ به هر حال شوخی بی‎مزه‎ای که چند هفته پیش مطرح می‎شد اکنون به شکل جدی دنبال می‎شود. یک لحظه هم امکان ندارد به این فکر کنیم علی دایی حتی با چراغ سبز فدراسیون و شخصِ تاج بخواهد تن به این خفت بدهد و به تیم ملی فوتبال ایران برگردد و با گلزنی زورکی مقابل تیم‎های ضعیف برای رونالدو دهان کجی کند! این کاش حالا که رکورد او در حال شکسته شدن است اینقدر شان و مرتبه آن را پایین نیاوریم! هیچ اشکالی ندارد که رکورد دایی شکسته شود. او به هر حال یکی از سه گلزن برتر تاریخ فوتبال در رده ملی خواهد بود و همین الان هم در صدر قرار دارد. چه اهمیتی دارد که چند ماه دیگر و اصلا چند هفته دیگر رکورد او شکسته می‏شود؛ مهم الان است که آقای گلی در اختیار اوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها