سرخیو راموس ممکن است به دلیل توهین به کمک داور در جریان دربی مادرید به حداقل 4 و حداکثر 12 جلسه محرومیت از حضور در ترکیب رئال محکوم شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۷۷
محرومیت سنگین و بی سابقه در انتظار کاپیتان رئال مادرید

به گزارش جام جم آنلاین ، سرخیو راموس شب گذشته در بازی برابر اتلتیکو نمایش درخشانی داشت اما در انتهای بازی او از سوی اتلتیکو به این متهم شد که به کمک داور فحاشی کرده است. اواخر نیمه اول دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو با اصرار از داور می خواست تا راموس را اخراج کند چرا که به زعم او راموس به کمک داور توهین کرده بود. اتفاقی که البته رخ نداد و حتی در پایان مسابقه نه داور و نه کمک داور و داور چهارم چنین چیزی را گزارش نکردند. احتمال اینکه ناظر داوری نیز چنین اتفاقی را گزارش کند، بعید به نظر می رسد.

در حال حاضر دو گزینه برای اتلتیکو وجود دارد. اولی تسلیم شکایت از سرخیو راموس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا است و دومی اینکه چنین کمیته ای خودش اقدام کند که تا الان چنین چیزی سابق نداشته است.

اتلتیکو به نظر قصد شکایت از راموس را دارد و اگر فحاشی راموس در کمیته انضباطی ثابت شود(چیزی که در تصاویر تلویزیونی مشهود است) کاپیتان رئال ممکن است بین 4 تا 12 جلسه محروم شود که قطعا ضایعه ای بزرگ برای رئال خواهد بود.

آوریل گذشته و در جریان دیدار بارسا و اتلتیکو در نوکمپ، دیگو کاستا به دلیلی مشابه هشت جلسه از همراهی اتلتیکو محروم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها