نیمار همچنان در پاریس می تازد و می رود. او شب گذشته باز هم یک گل سه امتیازی زد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۹۹
نیمار باز هم مخالفانش را وادار به سکوت کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، در ادامه رقابت های هفته هشتم لیگ یک فرانسه، پاری سن‌ژرمن از ساعت 19 (به وقت تهران) روز شنبه در ورزشگاه ماتموت آتلانتیک مهمان بوردو بود و در نهایت موفق شد میزبان خود را با نتیجه 1-0 شکست دهد.

تک گل این مسابقه را نیمار در دقیقه 70 به ثمر رساند. حرکت کیلیان ام‌باپه از سمت راست با ارسال زمینی او به داخل محوطه شش قدم همراه شد تا نیمار در مقابل دروازه خالی، با پای راست گلزنی کند.

نکته جالب اهمیت گل های نیمار در هفته های اخیر برای پاری سن‌ژرمن بوده است. نیمار که بعد از تابستانی پرماجرا از هفته پنجم به ترکیب پی‌اس‌جی ملحق شد در همان هفته تک گل تیمش را در جریان پیروزی 1-0 برابر استراسبورگ در دقیقه 92 به ثمر رساند. او هفته بعد همین کار را تکرار کرد و در دقیقه 88، تک گل تیمش را مقابل لیون به ثمر رساند و اکنون برای سومین بار در 4 هفته اخیر، پیروزی 1-0 پاریسن‌ژرمن با گل 3 امتیازی نیمار رقم خورده است.

نیمار به دلیل اصرار بیش از اندازه برای جدایی از تیم پاریسی مورد نفرت هواداران این تیم شده بود. هواداران بارها علیه او شعارهایی سر دادند اما در هفته های اخیر این شعارها به دلیل درخشش نیمار کم و کمتر شده است. در واقع نیمار آنها را وادار به سکوت کرده است.

نتایج دیگر دیدارهای دیشب لوشامپیونه:

شنبه 6 مهر 1398
لیون 0 - 1 نانت
بوردو 0 - 1 پاری سن ژرمن
آنژه 1 - 1 آمیان
متز 2 - 2 تولوز
موناکو 4 - 1 برس
نیس 1 - 1 لیل
رنس 1 - 2 دیژون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها