سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به اتفاقات شب گذشته بازی با استقلال و صحبت‌های بوجود آمده درباره داوری آن واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۴۲
تارتار:استقلالی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند/ قائدی به عمد بازیکن ما را زد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، مهدی تارتار درخصوص اعتراض استقلالی‌ها به عملکرد داور بازی در بازی شب گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان گفت:با قوانینی که وضع شده ما دیگر نمی‌توانیم درباره داوران صحبت کنیم اما باید بگویم که از نظر ما تیم داوری هیچ مشکلی نداشت و آقای اکبریان و کمک‌هایش بسیار خوب قضاوت کردند.به نظر ما عملکرد تیم داوری خوب بود و باید به آنها خسته نباشید گفت.

وی درخصوص آخرین وضعیت عباس عسگری بازیکن نفت مسجدسلیمان که مصدومیت مشکوک به رباط صلیبی است افزود: هنوز مشخص نیست که مصدومیت این بازیکن چیست. امیدوارم که عسکری از ناحیه رباط صلیبی مصدوم نشده باشد چرا که اگر این اتفاق رخ بدهد ما از نظر فنی ضربه بدی خواهیم خورد چرا که او از مهره‌های تاثیرگذار تیم ما است و از ابتدای فصل تمرینات خوبی با ما انجام داد اما متاسفانه مهدی قائدی فقط برای زدن پای او حرکت کرد و به عمد عسگری را زد. بازیکنان باید خودشان هوای همدیگر را در زمین داشته باشند چرا که اگر بازیکنی به دلیل مصدومیت یکسال از میادین دور باشد واقعا ضربه بدی می‌خورد. متاسفانه قائدی فقط برای زدن پای عسکری اقدام کرد و کاری به توپ نداشت.

تارتار درخصوص عملکرد نفت مسجدسلیمان در سه بازی اخیر تصریح کرد: ما سه بازی مساوی کردیم اما این را در نظر بگیرید که ما در دو بازی عقب افتادیم و مساوی کردیم. این مساله نشان می‌دهد که ما رویه نباختن و جنگیدن را به خوبی یاد گرفتیم و این مساله به ما کمک زیادی می‌کند. البته از نظر قرعه باید بگویم که واقعا قرعه سختی به ما خورده و این بازی‌های سخت کماکان ادامه دارد. بچه‌های تیم ما نشان دادند که برای هیچ تیمی حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و توانستیم تیم‌هایی مثل استقلال و تراکتور که تیم‌های مدعی هستند را متوقف کنیم. همین که ما در شب گذشته مالکیت توپ بیشتری نسبت به استقلال داشتیم مشخص است که عملکرد خوبی داشته‌ایم.

وی درخصوص بازی هفته آ‌ینده مقابل سپاهان در اصفهان تصریح کرد: قرعه ما واقعا سخت است اما تا الان سربلند بیرون آمدیم. مطمئنا بازی با تیم‌های امیرقلعه‌نویی همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد چرا که آنها با تاکتیک بخصوصی بازی می‌کنند. خط حمله سپاهان قدرتمند است اما ما برای بازی با این تیم آماده هستیم و ان‌شاءالله برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت. به بازیکنانم گفته‌ام که برای سه امتیاز باید بازی کنند نه یک امتیاز اما باید ببینیم که در زمین چه پیش می‌آید. هرچند که هدف ما همیشه بردن و کسب سه امتیاز است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درخصوص اینکه از عملکرد تیم خود در این سه بازی رضایت دارد یا نه تصریح کرد: ما باید نسبت به سال گذشته قیاس شویم .سال گذشته این تیم از 30 بازی فقط 23 امتیاز گرفت و شرایط خوبی نداشت و از طرف دیگر امسال تیم ما 80 درصد تغییر کرده و نیاز به هماهنگی داریم. به گواه کارشناسان و کسانی که به تیم ما نزدیک هستند ما روند خیلی خوبی در این سه بازی داشتیم و این تعاریف نشان می‌دهد که راه را درست رفتیم.

تارتار درباره فیلمی که شب گذشته از او منتشر شده و از بازیکنانش می‌خواهد که با وجود به زمین افتادن بازیکن استقلال توپ را به اوت نزنند خاطرنشان کرد:در همان ابتدای بازی ، بازیکن ما روی زمین افتاد و بازیکنان استقلال توپ را به اوت نزدند و حتی توپ آنها به تیر دروازه ما برخورد کرد و نزدیک بود گل بخوریم. بازیکن ما با برانکارد از زمین بیرون آ‌مد اما استقلالی‌ها بازی جوانمردانه‌ را رعایت نکردند و توپ را به بیرون نزدند. برای اینکه جواب کار آنها را بدهیم من هم از بازیکنانم خواستم که توپ را برای بازیکن مصدوم استقلال به بیرون نزنند. به نظر من هر دو تیم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند اما شروع کننده این مساله استقلالی‌ها بودند.

تارتار در پایان با تشکر از هواداران نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: جا دارد واقعا از هواداران مان تشکر کنم که دیشب برای ما سنگ تمام گذاشتند. آن ها واقعا مثل یار دوازدهم به ما کمک کردند و از همه آنها ممنون هستم. امیدوارم این حمایت‌ها در 27 بازی باقیمانده در لیگ برتر هم ادامه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها