علاوه بر سردار ایزد بین که به خاطر پرداخت شصت هزار دلار بابت مطالبات نیلسون برای دریافت حکم توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس اقدام کرده، هتل اسپیناس هم حکم توقیف لوگوی پرسپولیس را گرفته است.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۱۱
حکم توقیف لوگوی پرسپولیس در دست دو طلبکار

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرورزشی نوشت: چندی پیش در خبرها آمده بود که سردار ایزد بین در پی درخواست رویانیان و پرداخت شصت هزار دلار بابت طلب نیلسون به رغم مراجعات مکرر موفق به وصول طلب خود نشد و به همین دلیل در سال نود و پنج با طرح شکایتی برای توقیف لوگوی پرسپولیس اقدام کرد و اخیرا حکم نهایی گرفت.

وکیل وی مدعی شد که مسوولان باشگاه پرسپولیس به جای توافق به وی گفته اند هر کاری می خواهی بکن. رویانیان هم در مصاحبه تندی تاکید کرد این بدهی 180 میلیون تومان بوده ولی به رغم پیگیری ها تسویه نشده و با افزایش نرخ دلار چند صد میلیون تومان افزایش یافته و طلبکار هم برای توقیف لوگو اقدام کرده است. حال خبر توقیف لوگوی باشگاه استقلال منتشر و به جنجالی تازه در فوتبال ایران تبدیل شده.

مدال در این رابطه نوشته است: در این میان امروز مطلع شدیم قبل از طلبکاری که بابت نیلسون هزینه کرده و طلبش را می خواهد، هتل اسپیناس هم بابت طلب هفتاد میلیون تومانی خود که مربوط به فصل 88_89 و قبل از مدیریت رویانیان بوده اقدام به طرح شکایت و دریافت حکم توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس کرده.

این هتل قبل از سردار ایزد بین بابت مطالبات خود بدنبال توقیف لوگو بوده و اگر بنا بر اجرای احکام و مزایده و فروش لوگو باشد وی نسبت به دریافت مطالبات خود حق تقدم دارد و سپس باقیمانده مبلغ فروش لوگو به دیگر طلبکار اختصاص خواهد یافت.

طلب این هتل حالا با احتساب غرامت و صدور حکم به حدود دویست میلیون تومان رسیده است.

البته باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با این دو طلبکار برای توافق و مصالحه داشته و احتمالا به زودی پرونده بسته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها