خبرورزشی نوشت: زمانی که لیگ هجدهم به اتمام رسید، اعلام شد لیگ نوزدهم ۱۰ مرداد آغاز می‌شود، اما مدتی بعد فدراسیون فوتبال شروع لیگ را تا اطلاع ثانوی تعلیق و اعلام کرد به ۳ شرط «الکترونیکی شدن خریداری بلیت، شماره‌گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته برای شناسایی تماشاگران متخلف» لیگ نوزدهم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۴۹
عید قربان قرعه‌کشی، عید غدیر شروع رسمی لیگ

به گزارش جام جم آنلاین ، نیاز به یادآوری آنچه درباره شروع لیگ در روز‌ها و هفته‌های اخیر گفته شده، نیست همین قدر بدانید فدراسیون فوتبال عزم خود را جزم کرده تا در مرداد لیگ‌برتر شروع شود. دیرتر شروع شدن بازی‌ها به خود فدراسیون، باشگاه‌ها و تیم ملی که به زودی بازی‌هایش در مرحله انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود لطمه خواهد زد.

در مرداد با پیگیری وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز روند ترمیم و بازسازی چند ورزشگاه سرعت گرفته و شرایط این اماکن خیلی بهتر از ۲ ماه قبل شده، اما همچنان با استاندارد‌های لازم فاصله دارد. مسئولان سازمان لیگ از سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل به صورت غیررسمی و خودمانی با مدیران عامل و سرمربیان لیگ برتری تماس تلفنی گرفته‌اند تا آن‌ها را از تاریخ تلویحی شروع مسابقات مطلع کنند. مربیان باید از این قضیه مطلع باشند تا تیم و بازیکنان‌شان را با برنامه تمرین بدهند یا برای تیم بازی تدارکاتی در نظر بگیرند.

صبح امروز در سازمان لیگ جلسه‌ای میان مسئولان مربوطه برگزار می‌شود تا در آن درباره روز قرعه‌کشی مسابقات تصمیم‌گیری شود. زمان شروع بازی‌ها نیز برای مسئولان تقریباً مشخص است و شاید امروز زمان قرعه‌کشی را تعیین و اعلام کنند. قبلاً هم اعلام شده بود که شروع لیگ منوط به آماده شدن نهایی حداقل ۶ ورزشگاه در کشور است.

منابع آگاه زمان شروع لیگ برتر را مابین ۲۳ الی ۲۹ مرداد می‌دانند. ۲۹ مرداد روز عید سعید غدیر خم تعطیل رسمی است و تاریخ مبارکی برای شروع لیگ محسوب می‌شود. دوشنبه ۲۱ مرداد نیز عید سعید قربان است و چه بسا امروز مسئولان تصمیم بگیرند مراسم قرعه‌کشی لیگ نوزدهم در این روز در مشهد مقدس برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها