تیم‌ملی فوتبال ایران که اخیرا مارک ویلموتس را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشته، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم‌ملی سوریه به برتری دست پیدا کرد و پس از آن نیز در سئول به نتیجه تساوی مقابل تیم‌ملی کره‌جنوبی رسید تا به این واسطه تا رده بیستم جهان خود را بالا بکشد.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۸۴
رتبه 23 جهان در انتظار تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، بعد از برگزاری رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا که با قهرمانی برزیل به پایان رسید، جام طلایی کونکاکاف که با قهرمانی مکزیک و رقابت‌های جام‌ملت‌های آفریقا که با قهرمانی الجزایر تمام شد، رنکینگ بعدی دستخوش تغییرات جدی شده که بر مبنای نتایج به‌دست آمده، تیم‌ملی ایران قطعا در آن سقوط خواهد کرد.

در‌حال‌حاضر و با پایان رقابت‌های کوپا و جام طلایی، کشورمان که در دوره جدید فیفا برای اعلام رنکینگ دیداری را برگزار نکرد با 1518 امتیاز و با سه پله سقوط در رده 23 جهان قرار خواهد گرفت. در رده‌بندی جدید تیم‌های‌ملی آمریکا، پرو و سنگال با صعود در این جدول بالاتر از ایران قرار گرفته و باعث سقوط تیم‌ملی کشورمان شده‌اند.

نکته جالب اینکه الجزایر قهرمان جام‌ملت‌های آفریقا با 28 رده صعود و رسیدن به رده چهلم جهان بهترین جهش را خواهد داشت و بروندی با 14 رده سقوط و قرار گرفتن در رده 148 دنیا بدترین سقوط را در رنکینگ بعدی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها