فولکس واگن با برنامه ریزی دقیق قصد دارد از اواسط دهه آینده تولید خودروهای خودران خود را به شکل گسترده‌ای افزایش دهد.
کد خبر: ۱۲۱۸۱۱۸
برنامه‌ریزی دقیق فولکس برای تولید انبوه خودروهای خودران

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شرکت فولکس واگن در کنار سایر خودرو سازان آلمانی عزم راسخی برای طراحی و تولید خودروهای الکتریکی و خودران در آینده دارند و با برنامه ریزی دقیق و گسترده به دنبال تولید خودروهایی برتر هستند. فولکس واگن به تازگی جزییات جدید از برنامه‌های آینده خود در زمینه تولید خودروهای خودران منتشر کرده است.

الکساندر هایزینگر یکی از مدیران ارشد فولکس واگن گفت: شرکت فولکس واگن برنامه‌ی ویژه‌ای برای راه‌اندازی ناوگان خودورهای خودران در آینده‌ای نزدیک دارد. ما در این راه با چالش‌های اقتصادی و فناوری زیادی مواجه هستیم ولی تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف تولید خودروهایی هوشمند به کار می‌گیریم.

در حالی که فناوری خودروهای خودران در چند سال گذشته تا کنون پیشرفت‌های زیادی کرده است ولی اتومبیل‌هایی با توانایی کنترلی و حرکتی بالا تولید شده ولی صنعت این نوع از خودروها هنوز مسیر زیادی در راه تکامل پیش روی خود دارد. از طرفی دیگر مردم در کشورهای مختلف جهان هنوز گرایش چندانی نسبت به استفاده از خودروهای تمام الکتریکی و خودران ندارند. یکی از مهم‌ترین دلایل این عدم گرایش آماده نبودن بستر و زیرساخت‌های لازم جهت رانندگی با این نوع از خودروها در کشورهای مختلف است.

اما اروپا از لحاظ آماده بودن زیر ساخت‌های لازم برای اتومبیل‌های خودران و الکتریکی وضعیتی بهتر دارد و همین موضوع خودروسازانی بزرگ نظیر فولکس‌واگن را ترغیب ساخته است به سمت تولید خودروهایی هوشمند گام‌های محکمی را بردارند. این شرکت آلمانی علاوه بر تولید خودروهای خودران نقش به سزایی در تعیین استاندارهای جهانی این نوع از وسایل نقلیه و ارائه بیمه‌های پوششی به مشتریان خودروهای خودران و تمام الکتریکی دارد.

فولکس واگن اعلام کرده است پس از عرضه نسل جدید خودروهای خودران خود علاوه بر توانایی‌های اتومبیل و راننده برای کنترل حرکت، اپراتورهایی از درون شرکت نیز نحوه عملکرد خودروهای هوشمند را به صورت شبانه روزی رصد می‌کنند تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها