طرح ضربتی جمع‌آوری دستفروشان تجریش آغاز شد

طرح ضربتی جمع‌آوری بساط گستران (دستفروشان) تجریش با مصوبه شورای تامین شهرستان شمیرانات و با هدف برقراری امنیت و انضباط اجتماعی از امروز (شنبه) ۱۵ تیرماه آغاز شد.تجریش مناطق شمالی پایتخت را شامل می شود که تعدد دستفروشان در نقاط مختلف آن بویژه اطراف بازارچه تجریش و امامزاده صالح (ع) همواره سبب اعتراض ها بوده است.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۵۴
طرح ضربتی جمع‌آوری دستفروشان تجریش آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در این باره توضیح داد: طرح مذکور با همکاری فرمانداری شهرستان شمیرانات، نیروهای شهربان، نیروهای انتظامی و کسبه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سد معبر بساط گستران مهمترین معضل کنونی خیابان شهرداری حدفاصل میدان قدس و تجریش است افزود: با حضور این افراد فضای پیاده راه‌ها تصرف و شهروندان، کسبه و اصناف منطقه یک، تولیت و زائران آستان مطهر امامزاده صالح (ع) با مشکل مواجه شده بودند.

موسوی ادامه داد: استقرار مستمر نیروهای انتظامی حدفاصل این دو میدان، افزایش تعداد نیروهای شهربان، رصد انبار کالاهای بساط گستران در محدوده بازار تجریش و پلمب آنها از مهمترین اقدامات اجرایی با هدف ساماندهی بساط گستران است که به صورت یک فرآیند مستمر اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد: استقرار خودروهای اغذیه فروشی در این محدوده مشکل دیگری است که علاوه بر سد معبر، به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی و توزیع نامناسب مواد غذایی منجر به شکایت شهروندان شده بود که جمع آوری خودرو آنها با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسیر در حال اجراست و از شهروندان درخواست می شود مواد غذایی خود را از واحدهای صنفی داری مجوز اداره بهداشت تامین کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها