نایب رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با جام‌جم:

از بین کالدرون، لمونیس و کاررا یکی مربی ما می‌شود

پرسپولیس هنوز نام سرمربی خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است. یک روز می‌گویند کالدرون سرمربی این تیم شده، یک روز می‌گویند لمونیس و یک روز هم حرف از کاررا است. شایعه تا دلتان بخواهد زیاد است. هر روز هم رقم‌های مختلفی به عنوان رقم درخواستی این مربیان اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۰۸

هفته گذشته ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس به همراه رغبتی و نبی، دو عضو هیات‌مدیره این باشگاه عازم ترکیه شدند تا بتوانند با چند گزینه صحبت کنند. مذاکرات آنها هم با چند مربی از جمله الکساندر نوری صورت گرفت. این مربی ایرانی - آلمانی اما ظاهرا پیشنهادی به باشگاه داد که باب میل‌شان نبود. از سویی پرسپولیس به دنبال یک مربی با نام بزرگ است، کسی که بتواند جانشین برانکو شود. به هر حال این مربی کروات موفقیت بزرگی داشت و باشگاه تحت فشار است تا بتواند یک جانشین مناسب برای برانکو انتخاب کند.
نبی، نایب‌رئیس هیات‌مدیره قرمزها در این باره توضیح می‌دهد: ما یک سفر خیلی خوب به ترکیه داشتیم و با مربیان خوبی مذاکره کردیم. خیلی سخت بود تا بتوانیم تک تک آنها را به ایران بیاوریم. به همین خاطر به ترکیه رفتیم و قرار شد همه آنها به این کشور بیایند. چند روز مذاکرات فشرده داشتیم که واقعا سخت و خسته‌کننده بود. ولی حرف‌های خیلی مثبتی زدیم و به نتایج خوبی هم دست یافتیم، ولی هنوز نام سرمربی مشخص نیست و به بررسی‌های خود ادامه خواهیم داد.
او در پاسخ به این سؤال که چه زمانی نام سرمربی را اعلام می‌کنید، می‌گوید: قرار است به جلسات و بحث‌های خود ادامه دهیم. نبی در پاسخ به این سؤال که آیا امروز رسما نام سرمربی را اعلام می‌کنید؟ جواب می‌دهد: نه، فکر می‌کنم احتمالا روز سه‌شنبه یا چهارشنبه جمع‌بندی ما نتیجه دهد و سرمربی جدید پرسپولیس را معرفی کنیم. ما روی انتخاب‌مان حساسیت داریم. به هر حال باشگاه ما پرطرفدار است و قاعدتا باید کسی روی نیمکت بنشیند که بتواند خواسته‌های باشگاه و هواداران را برآورده کند.
نایب‌رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که درباره کدام مربیان به جمع‌بندی رسیده‌اید و گزینه نهایی هستند؟ می‌گوید: سه گزینه ما کاررا، کالدرون و لمونیس هستند. هر سه مربی شرایط خوبی دارند. پیشنهادات آنها را گرفته‌ایم. هر سه گزینه خوبی هستند. لمونیس هم کارنامه خوبی دارد. همین‌طور کالدرون و کاررا. باید در این باره بحث کنیم. بنابراین گزینه نهایی یکی از این سه نفر خواهد بود؟ نبی جواب می‌دهد: بله، یکی از این سه مربی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب خواهند شد.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها