آبی‌ها به‌دنبال تمدید قرارداد با مرد شماره یک

رحمتی جواب باشگاه را نمی‌دهد!

مهدی رحمتی دروازه‌بان با تجربه استقلال، در آستانه تمدید قرارداد با باشگاه قرار دارد. البته او به سختی جواب تماس مسؤولان این باشگاه را می‌دهد. دلیل هم از نظر او کاملا موجه است.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۶۵

مهدی رحمتی توقع داشت جزو اولین بازیکنانی باشد که به او پیشنهاد تمدید قرارداد می‌دهند. باشگاه اما این پیشنهاد را با تاخیر به او داد. مهدی به نزدیکانش گفته: «پیشنهادی به من نداده‌اند» ولی علی خطیر معاون ورزشی باشگاه اعلام کرد این اتفاق رخ داده و در تلاش هستند تا قرارداد مهدی رحمتی را دو فصل دیگر تمدید کنند. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال قدرتی در داخل تیم ندارد. در فصل گذشته لیگ برتر مشخص شد او وجه مدیریتی خود را از دست داده چراکه بازیکنان بارها او را دروغگو خطاب کردند. فتحی می‌داند اگر مهدی رحمتی بخواهد، بازیکنان از او حمایت می‌کنند. رحمتی رابطه نزدیکی با اکثر بازیکنان دارد و اگر خواسته‌ای داشته باشد، آنها اجابت خواهند کرد. فتحی هم با خودش فکر می‌کند چرا این کار سخت را به‌عهده رحمتی نگذارد و با تمدید قرارداد او، مدیریتش را در باشگاه آسان‌تر نکند؟ به همین خاطر به کاپیتان پیشنهاد تمدید قرارداد داده ولی نکته اینجاست که مهدی به‌خاطر دلخوری فعلا درست و حسابی جواب تماس آنها را نمی‌دهد.
رحمتی البته یک چیز را به‌خوبی می‌داند؛ این‌که هواداران دوست ندارند او بماند. در هفته‌های آخر فصل طرفداران استقلال تا توانستند علیه رحمتی شعار دادند. در این بین بعضی از استقلالی‌ها اعتقاد داشتند رفتن رحمتی به نفعشان است تا این‌که بخواهد در این باشگاه بماند. هاشم بیک‌زاده آخرین کسی بود که نسبت به این مساله واکنش نشان داد و گفت با جوی که در فضای مجازی و در بین هواداران استقلال می‌بیند، بهتر است رحمتی این باشگاه را ترک کند. مهدی اما به خوبی می‌داند اگر از استقلال برود دیگر امکان بازگشتش به این باشگاه وجود ندارد. او در حال حاضر با پیشنهاداتی روبه‌روست و مدیران باشگاه هم نگران هستند اگر این بازیکن برود، مبادا دیگر بازیکنان هم از تیم جدا شوند.
حسینی واقعا می‌رود؟
اما نکته مهمی که در این ماجراها وجود دارد، بلاتکلیفی حسینی در استقلال است. دیروز اکثر رسانه‌ها به جدایی این بازیکن از استقلال اشاره کردند. حتی بعضی رسانه‌ها اعلام کردند او بعد از بازی کره‌جنوبی خداحافظی رسمی خود را از این باشگاه اعلام کرد. با این حال باید منتظر ماند چراکه حسینی پیش از این هم چند بار تا آستانه جدایی رفت و برگشت. در حال حاضر منصوریان به‌شدت حسینی را برای ذوب‌آهن می‌خواهد. او بازیکنی است که پیشنهادات زیادی دارد. پیشنهادات مالی بعضی از باشگاهها به او بهتر از استقلال است. و هیچ بعید نیست او به باشگاه دیگری برود، مخصوصا حالا که مهدی رحمتی ماندنی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها