مجید حسینی ملی پوش ایرانی تیم ترابزون اسپور ترکیه در آستانه پیوستن به تیمی از سری آ ایتالیا قرار دارد که دستاورد بزرگی برای این بازیکن محسوب می شود.
کد خبر: ۱۲۱۰۱۹۳
ملی پوش ایرانی در آستانه پیوستن به سری آ ایتالیا

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش سه نوشت: بعد از پایان بازی های استقلال در لیگ هفدهم بود که اخباری در مورد جدایی مجید حسینی 20 ساله از جمع آبی پوشان به مقصد حضور در فوتبال اروپا منتشر شد اما این بازیکن در آخرین مصاحبه خود بعد از بازی با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد بعد از جام جهانی در این باره تصمیم نهایی خواهد گرفت.

مجید حسینی همراه با تیم ملی به جام جهانی رفت و در شرایطی که کسی انتظار نداشت به او فرصت بازی برسد، مصدومیت روزبه چشمی باعث شد این بازیکن از بازی دوم برابر اسپانیا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و نمایش خوب او در دو بازی برابر این تیم و پرتغال باعث شد در پایان جام جهانی راهی ترابوزان اسپور ترکیه شود.

مجید حسینی برخلاف وحید امیری همبازی ایرانی خود در ترابوزان در بیشتر بازی ها در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و در این مدت آنقدر خوب کار کرد که اخباری در مورد حضورش در لیگ های معتبر اروپایی به گوش برسد. در این بین گفته می شود یکی از پیشنهادهای جدی مجید حسینی از باشگاه ساسولوی ایتالیا است، تیمی که در سری آ فعالیت می کند و فصل قبل در رتبه یازدهم جدول رده بندی به کار خود پایان داد.

ساسالو در نیم فصل دوم گذشته دمیرال، مدافع 21 ساله ترک تبار را از آلانیا اسپور به خدمت گرفت و او در طول بازی هایی که برای این تیم انجام داد آنقدر خوب کار کرد که پیش از پایان فصل با قراردادی به ارزش 16 میلیون یورو به باشگاه یوونتوس پیوست تا حالا مدیران باشگاه ساسولو به دنبال جانشین برای این مدافع جوان باشند.

در این بین گفته می شود یکی از کاندیداهای اصلی جانشینی دمیرال، مجید حسینی است که باشگاه ساسولو برای جذب او پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه ترابوزان اسپور ارائه کرده است.

این انتقال از یک طرف برای حسینی و فوتبال ایران بسیار مهم است و از طرف دیگر برای باشگاه استقلال حیاتی چون در قرارداد این بازیکن بندی وجود دارد که آبی ها از 20 درصد از ترانسفر بعدی این بازیکن هم منتفع می شوند و این یعنی در صورت نهایی شدن این انتقال آبی ها می توانند بخشی از نیازهای مالی خود را حل کنند.

مجید حسینی از لیگ شانزدهم به ترکیب استقلال اضافه شد و در این مدت خیلی زود پله های ترقی را طی کرده است و به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها