مسابقه داستان نویسی خودنویس به مرحله آخر خود رسید.
کد خبر: ۱۲۰۲۶۲۴
مسابقه خودنویس به مرحله آخر خود رسید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی نشر جام جم، مسابقه داستان‌نویسی خودنویس، اردیبهشت‌ماه جاری با برگزاری اختتامیه و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

قاسم صفایی‌نژاد، مدیرنشر جام جم با اشاره به نزدیک شدن مسابقه خودنویس، به آخرین مرحله خود، یعنی داوری و ارزیابی آثار، گفت: نشر جام جم در نظر دارد مراسمی با حضور نویسندگان مسابقه خودنویس، هیئت داوران، مربیان و جمعی از بزرگان اهل قلم برگزار نموده و ضمن تقدیر از برندگان این مسابقه، برنامه نشر جام جم برای سال جاری را تشریح نماید.

مدیر نشرجام جم با بیان اینکه در این مراسم برترین نویسنده از نظر هیئت داوران و بهترین داستان نویس‌ها از نگاه مردم معرفی خواهند شد و جوایز خود را دریافت می‌کنند؛ توضیح داد: جایزه بهترین نویسنده از نظر هیئت داوران، 10میلیون ریال هدیه نقدی، و بهترین نویسنده‌ها از نگاه مردم به ترتیب رتبه اول تا سوم، 50، 30 و 20 میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

صفایی‌نژاد همچنین با اشاره به فرصت باقی‌مانده برای شرکت در ارزیابی مردمی آثار رسیده به خودنویس گفت: در خودنویس نه‌تنها، سه نفر از نویسنده‌های برتر توسط آرای مردم انتخاب می‌شوند، بلکه نشر جام جم در مراسم اختتامیه با برگزاری قرعه کشی، ده جایزه ده میلیون ریالی به شرکت‌کنندگان در آرای مردمی خودنویس اعطا خواهد کرد.

وی هدف از این مراسم را حمایت از استعداد‌های نویسندگی کشور اعلام کرد و گفت: ما همه تلاش‌مان را برای رعایت عدالت و کشف استعداد را انجام دادیم. به جز ۲۰ نفر برگزیده، تمامی افرادی که نمره بالای ۵۰ از ۱۰۰ داوران را کسب کرده اند، از طریق نشر جام جم به اشکال مختلف حمایت شده و خواهند شد.

صفایی‌نژاد تشریح کرد: این حمایت ها شامل اهدای کتاب آموزش داستان نویسییا درنظر گرفتن تخفیف برای شرکت در کارگاه‌های داستان نویسی خواهد بود.

مدیر نشر جام جم ادامه داد: به منظور آشنایی نوقلمان و استعدادهای نویسندگی با فضای حرفه ای این عرصه در نظر داریم، علاوه بر داستان نویسان خودنویس، هیئت داوران و مربیان، میهمانان ویژه ای از جمله ناشران، نویسندگان و شاعران دعوت کنیم تا فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر فراهم شود.

براساس اعلام روابط عمومی نشر جام جم، علاقمندان به حضور در این رویداد فرهنگی می‌توانند با مراجعه به آدرس jjp.ir/form و پر کردن فرم ثبت نام، در مراسم اختتامیه پیش‌ثبت‌نام نمایند.

علاقمندان جهت اطلاع از سایر برنامه‌های فرهنگی نشر جام‌جم و یا اطلاع از چگونگی برگزاری و برندگان مسابقه داستان نویسی خودنویس، می‌توانند به سایت http://jjp.ir مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها