نسخه‌ای خاص از بی‌ام‌و سری ۳ جدید با فاصله محوری بیشتر برای بازار چین تولید خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۹۰
بی‌ام‌و سری ۳، طویل‌تر می‌شود +عکس

به گزارش http://jamejamonline.ir/جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ذائقه بازار خودروی کشور چین تمایل زیادی به خودرو‌های جادار به ویژه در فضای پشتی و بخش صندلی‌های عقب نشان می‌دهد.

با توجه به منحصر بودن این سلیقه تنها به بازار کشور چین، عموم خودروسازان چنین خودرو‌هایی با ابعاد بیش‌تر تولید نمی‌کنند و در صورت تولید، تنها به محصولات فوق لوکس و لیموزینی همچون مرسدس S کلاس یا بی‌ام‌و سری ۷ محدود می‌شوند اما از آن‌جایی که چین یکی از قدرمند‌ترین و سود‌آور‌ترین بازار‌ها برای خودروسازان لوکسی همچون مرسدس، بی‌ام‌و، پورشه و... به شمار می‎رود، این شرکت‌ها برای جلب رضایت مشتریان چینی دست به هر کاری می‎زنند.

از این رو بسیار از محصولات خود را به صورت اختصاصی تنها برای بازار چین با فاصله محوری بیشتر تولید می‌کنند.

حال در جریان نمایشگاه اتومبیل شانگهای امسال، بی‌ام‌و از جدید‌ترین محصول خود که متناسب با بازار چین دچار تغییرات شده است رونمایی کرده است.

این محصول که سری 3 بی‌ام‌و است با افزایش فاصله میان دو چرخ، فضای پای سرنشینان عقب را 43 میلیمتر افزایش داده است.

این افزایش در نمای خارجی در درب‌های طویل شده عقب کاملا به چشم می‌آید. سری 3 که در تمامی نسل‌هایش از جمله پرفروش‌ترین خودرو‌های تولیدی این شرکت محسوب می‌شد حال در نسل جدید با طیف گسترده‌ای از امکانات جدید و پیشرانه‌های متفاوت با قیمتی معقول به بازار عرضه می‌شود تا روز به روز به شمار طرفداران آن افزوده شود.

بی‌ام‌و سری ۳ طویل شده با پسوند Li (حرف L مخفف Long به معنی بلند و i مخفف Injection به معنای موتور بنزینی) و با نام 325Li عرضه می‌شود که از یک موتور ۲.۰ لیتری چهارسیلندر توربو با توان ۱۸۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد.

با وجود اینکه سری ۳ یک سدان اسپرت از این شرکت به حساب می‌آید اما نسخه Li این خودرو دارای امکانات لوکس، صندلی‌های راحت و فضای پای مناسبی است که آن مشتریان خودرو‌های لوکس ارزان را به سمت خود می‌کشاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها