باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنان مصمم به جذب کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. در آخرین روزهای سال 97 زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که «تراکتورسازی رویایی را فصل آینده ببینید.» حالا زمان زیادی به پایان فصل باقی نمانده و آن طور که از تبریز خبر می‌رسد زنوزی از همین حالا دست به کار شده تا بتواند ستاره دیگری را به تیمش بیاورد. او که پیش از این مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی را راهی تبریز کرده بود ظاهرا درصدد است این بار کریم انصاری فرد را قرمزپوش کند.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۳۱

براساس اخبار رسیده پیشنهاد به انصاری‌فرد نجومی است. شنیده‌ها حاکی از آن است که او هشت میلیارد تومان به کریم انصاری‌فرد پول می‌دهد و یک آپشن 950 میلیون تومانی هم برای آقای گلی او کنار می‌گذارد.
انصاری‌فرد که چند فصلی است در اروپا بازی می‌کند فصل 2016-2015 با پیراهن پانیونیوس دومین گلزن برتر سوپر لیگ فوتبال یونان شد، یک فصل برای تیم مطرح فوتبال یونان - المپیاکوس - توپ زد و هم‌اکنون برای ناتینگهام فارست انگلستان در چمپیونزشیپ بازی می‌کند. نرسیدن فرصت بازی به انصاری فرد در ناتینگهام فارست و پیشنهاد اغواکننده قرمزهای تبریزی، بعید نیست شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران را بار دیگر به لیگ برتر ایران بازگرداند. باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد و شایعه‌ای که در تبریز و در لیگ برتر ایران پیچیده شده به واقعیت نزدیک می‌شود یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها