روایت تازه از درگیری در فرودگاه مهرآباد

نماینده بیجار: مامور نیروی انتظامی به همسرم فحاشی کرد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد:

عذرخواهی نماینده بیجار از مامور ناجا

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: این هیات اقدام حمدالله کریمی نماینده بیجار در برخورد با مامور ناجا را تایید نکرد و این نماینده ضمن عذرخواهی از این مامور تاکید کرد که اگر دوباره به آن شرایط بازگردد اقدام قبلی را انجام نمی دهد.
کد خبر: ۱۱۹۷۰۷۳
عذرخواهی نماینده بیجار از مامور ناجا

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، محمدجواد جمالی در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه امروز - سه شنبه - هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهارداشت: این هیات نظارت درباره‌ پرونده حمدالله کریمی نماینده بیجار بعد از بررسی‌های متعدد و رفت و آمدهای نماینده شاکی و ناجا به جمع بندی رسید بر این اساس، این هیأت بر لزوم حفظ اقتدار پلیس تاکید کرد و از زحمات پلیس در همه‌ مقاطع و در همه زمینه‌ها تشکر کرد، قطعا نمایندگان مجلس نیز پشتیبان و قدردان پلیس هستند.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: هیأت نظارت اقدام کریمی را تایید نکرد، این نماینده از مامور ناجا عذر خواهی و تاکید کرد که اگر دوباره به آن شرایط برگردد آن اقدام را انجام نمی‌دهد. ماموران ناجا بدانند که نمایندگان مجلس همواره پشتیبان و قدردان آنها هستند.

جمالی همچنین گفت: مامور راهبر در این جلسه تاکید کرد که به صورت داوطلبانه شکایت کرده و فشاری از سوی سازمان و فرمانده او نبوده و با توجه به عذرخواهی صورت گرفته از شکایت خود صرف نظر کرد؛ البته با این وجود هیأت نظارت تذکرات لازم را به نماینده داد.

بر اساس این گزارش، حمدالله کریمی نماینده بیجار 9 مرداد 96 با یکی از مأموران نیروی انتظامی در فرودگاه مهرآباد درگیر شد که این درگیری منجر به شکایت نیروی انتظامی از این نماینده شد.

هیات نظارت بعداز بررسی نطق سلحشوری نظر خود را اعلام می کند

جمالی همچنین در مورد پرونده سلحشوری نماینده تهران گفت: پروانه سلحشوری نماینده تهران امروز برای ارائه دفاعیات خود در خصوص نطق خود در جلسه این هیات حاضر شد و توضیح داد که نطقش طبق مواد 84 و 86 قانون اساسی بوده که در آن اجازه داده نماینده درباره‌ همه مسائل کشور اظهار نظر کند، با توجه به ارائه این دفاعیات هیأت نظارت بعد از بررسی‌های لازم رای را صادر می‌کند و نظر خود را به قوه قضاییه اعلام می کند.

وی افزود: پرونده شکایت عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در هیات بررسی شد، قاضی پور صحبت‌هایی درباره‌ ساخت و ساز مجلس داشته است که امروز در جلسه هیات توضیحات خود را ارائه داد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: قرار شد این هیات از مسئولان وقت امور مالی و مهندسی و بازرسی مجلس استعلامات لازم را گرفته و بررسی‌های خود را انجام دهد.

جمالی گفت: یکی دیگر از نمایندگان برای بررسی شکایت یکی از قضات استانشان و مسئولان اداره پست آن استان در جلسه امروز هیات حاضر شد که بعد از توضیحات ارائه شده قرار شد هیات جلسه‌ای با معاونت پارلمانی وزارت ارتباطات داشته باشد تا بعد از اخذ نظرات آنها اظهار نظر صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها