هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که بازی بزرگ هفته را تراکتورسازی برد.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۸۲
ترین‌های هفته بیستم لیگ برتر / منشا بهترین، قلعه‎نویی ناکام‎ترین

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ تیم پرسپولیس با ۴۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و پدیده شهر خودرو با ۳۹ و سپاهان با ۳۸ امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

این درحالی است که تیم سپاهان یک بازی عقب‌افتاده مقابل ذوب‌آهن دارد که البته زمان دربی اصفهان فعلا مشخص نشده است.

در ۸ بازی هفته بیستم نتایج زیر به دست آمد:

فولاد خوزستان یک ـ استقلال تهران ۳

پارس جنوبی جم صفر ـ سایپا صفر

ذوب‌آهن اصفهان صفر ـ ماشین سازی تبریز صفر

پرسپولیس یک ـ نفت آبادان صفر

تراکتورسازی تبریز ۲ ـ سپاهان اصفهان صفر

پیکان صفر ـ پدیده شهر خودرو صفر

سپیدرود رشت یک ـ استقلال خوزستان ۲

نفت مسجدسلیمان ۲ ـ نساجی مازندران ۲

تیم هفته: استقلال تهران

آبی ها همچنان می تازند. آنها در خانه فولاد خوزستان که حالا با افشین قطبی حسابی جان گرفته به برتری سه بر یک رسیدند.

با این نتیجه شاگردان شفر حالا با روحیه بهتری وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند. آنها بی تردید تیم برتر هفته هستند.

مربی هفته: وینفرد شفر

لیکنز سرمربی بلژیکی تیم تراکتورسازی این هفته با تیمش پیروزی دو بر صفر و با ارزشی مقابل سپاهان به دست آورد اما عنوان برترین مربی هفته به وینفرد شفر می رسد که تیمش این هفته هم تاخت و تاز کرد.

ناکام هفته: امیر قلعه‌نویی

قلعه نویی روز گذشته با تیمش سپاهان مقابل تیم سابق خود تراکتورسازی با دو گل مغلوب شد. این نخستین شکست امیر پس از 25 هفته بود. او بی تردید ناکام بزرگ هفته است.

بازی هفته: تراکتورسازی ـ سپاهان

با وجود اینکه بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت آبادان پر از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صحنه‌های مهیج و جذاب بود، اما عنوان بازی بزرگ هفته به رقابت دو تیم بالای جدول می‌رسد.

دیروز در تبریز تراکتورسازی موفق به شکست سپاهان شد تا علاوه بر تحمیل اولین شکست به شاگردان قلعه‌نویی، موفق شوند برنده بازی بزرگ هفته لقب بگیرند.

بازیکن هفته: گادوین منشا

منشا مقابل فولاد در ترکیب استقلال درخشش بسیار خوبی داشت. این نخستین بازی درخشان منشا برای استقلال از زمان جدایی از پرسپولیس است.

جدول گلزنان برتر لیگ:

۱۰ گل:

علی علیپور از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرسپولیس و کی‌روش استنلی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سپاهان

۹ گل:

آنتونی استوکس از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تراکتورسازی

۷ گل:

یونس شاکری از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پدیده شهر خودرو و لوسیانو پریرا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فولاد خوزستان

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته بیستم:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها